Fitz > 生活 Life > 旅遊 Travel > [果屎去非洲] 心地唔好 (一)

今次,除去了未踏足過的海拔,還跑了第一個半馬… 其實還完成了一個創舉 – delay 12 hours! 首先是在香港機場 delay 6 小時,之後再在肯亞 delay 6小時,因此航空公司安排了一餐 free dinner…

其實我沒有必要早到,只是在機場有點事要辦…

Delay,就其實預左… 所以牙膏牙刷跟身,而臨辭職之前做左一個 job,認識了一個機場鮮為人知的地方。

6小時候上機,人地啲 safety 片有 craft 過…

鄰座是一位強國人。不停郁來郁去撞到我隻手囉,靜止坐係度係咪咁難呢? 吓? 吓? 吓?

11小時後,到達肯亞轉機… 好奇怪,非洲竟然係凍… 仲要著褸…

再等6小時,惟有在機場選擇個有閉路電視的地方小睡。

終於都可以上機,到 Kilimanjaro…

一直以來,我最驚就係唔見行李。所以一見到就會衝埋去。因為我 set gear,係我身家性命財產…

機場唱埋錢一切搞定…

“Jambo” 機司大佬說。

一路上雖然無燈,但都見到好非洲下… 一片泥地,感覺隨時有獅子走出黎。

>

錢,係拿泥數既… 呢度只係大概一千蚊港幣。

酒店方面。洗手盤果堆蟻,簡直為我非洲之旅增添不少了大自然色彩…

明天,8點樓下有人接我…

(待續…)

原文載於 POSTCARD852
Postcard852 Facebook 專頁

Fitz 連結: https://fitz.hk/?p=98930

更多:
Fitz Facebook專頁
Postcard852@Fitz
Fitz 旅遊 Travel


文章為作者意見,不代表Fitz立場。