Fitz > 運動 Sports > 如何令頹廢人做運動(聖經版)
如何令頹廢人做運動
圖片來源:陳鳴威 弍拾秒滋間

每個人都頹過,但係點樣唔再頹永遠都好似不知不覺,講唔出個方式,直頭你又遇上一個頹神,以前頹係失戀最大權利,聽《病人》(陳曉東百份百隻歌)就知,而家頹係生活嘅常理。要對抗歪理,我會嘗試去真理度尋找。

聖經。

呢一章講一個大先知(以利亞)以利亞勸個皇帝(亞哈),但佢又講極唔聽,然後行哂神蹟都無乎,仲有俾皇后(耶洗別)追殺,以宜家標準,即是打工仔死做爛做,仲要俾老闆娘針對,勁R頭。結果大先知都頹咗。

列王紀上19章

亞哈將以利亞一切所行的和他用刀殺眾先知的事都告訴耶洗別。
耶洗別就差遣人去見以利亞,告訴他說:明日約在這時候,我若不使你的性命像那些人的性命一樣,願神明重重地降罰與我。
以利亞見這光景就起來逃命,到了猶大的別是巴,將僕人留在那裡,
自己在曠野走了一日的路程,來到一棵羅騰【小樹名,松類;下同】樹下,就坐在那裡求死,說:耶和華啊,罷了!求你取我的性命,因為我不勝於我的列祖。
他就躺在羅騰樹下,睡著了。有一個天使拍他,說:起來吃吧!
他觀看,見頭旁有一瓶水與炭火燒的餅,他就吃了喝了,仍然躺下。
耶和華的使者第二次來拍他,說:起來吃吧!因為你當走的路甚遠。
他就起來吃了喝了,仗著這飲食的力,走了四十晝夜,到了神的山,就是何烈山。

節錄完經文,我地發現,一個口嗌住「你都係俾我死啦」嘅頹人,就等如一個「你唔好拉住我」嘅人,佢係等人救,等人拉(唔係差人)。

所以一個對生活無哂興趣嘅人搵得你,都係等緊你。做咩呢?搞搞佢。call 完你上屋企又大被冚過頭死瞓,就係等你搞醒佢,再聽佢呻。

而按聖誕所寫,你第一件事係應該極矛盾地,由佢,即是佢叫你上去佢屋企睇佢瞓覺,係有些少老尷,不過其實係一個誠意測試,如果你就咁走,佢可能真係會做傻事。

然後,所有電影男女主角嘅絕招係,煮粥,個「病」人起身見到碗粥,無論熟唔熟,都會超冧,

一個天使拍他,說:「起來吃吧!」

不過可能煲粥太好味要lur多碗嘅關係,佢食完一個屈尾十再瞓。

然後你再嚟,「起來吃吧!」,食完一齊落街跑步啦。

細個睇味吉陽一最記得,最高境界係煲左碗粥俾臥病在床嘅味仙食,佢頹到只可以喺腦海到邊叫好好味再跳上幾層樓,然後現實係郁唔到。

相比之下,天使碗粥係足夠大先知行四十晝夜,即是二十個毅行者,唔係超級,而係超癲或神級毅行。

總結:對付一條失戀失業失學失寵失身嘅頹茂利,謹記

1. 佢搵你就去,聽佢呻佢唔理你又唔好走。
2. 佢扮瞓,你就搞佢⋯廚房,所以起碼要識煮即食麵,亦加快整醒佢嘅程序。
3. 練好天使聲:起身食嘢啦
4. 佢會再瞓,所以麵要帶兩包,粥可以煮多d。
4. 滿足完口腹之慾,唔好傾計,落街做運動,等佢身體安慰佢自己,禮成。
5. 如果無做開運動,咁就等你自己變頹啦,立即變頹得咗。

值得一提,神一早已經設計好情緒輔導模式同運動釋放安多芬機制,世人善用就可以。

當然夫妻關係,有更多唔落街運動可以選擇啦,祝福各位頹人身邊嘅頹人。

更多:
今天,把昨天的自己好好埋葬
Law少其他文章
Fitz運動文章

 


文章為作者意見,不代表Fitz立場。