Fitz > 運動 Sports > [親子活動] 兒童足球盃 感受足球狂熱

兒童足球盃英超啱啱呢個周末開鑼,立時掀起一股足球熱潮。而八月底,YSA香港兒童足球學校將舉行一年一度的兒童足球賽,令一家大細可一齊感受呢股狂熱。

呢個「香港兒童足球盃2015—英雄足球盃」,比賽共有48隊由4至8歲的小朋友組隊參加。而除咗睇比賽為各隊打氣之外,現場仲有嘉年華會。嘉年華中設有多個英雄主題的有獎攤位遊戲,供公眾免費入場,適合所有家庭參與。玩遊戲之餘,更有機會獲得獎品。而今次活動收益,將撥捐「願望成真基金」,幫助患病兒童實現願望。hkysa_Soccer Cup2015 超級英雄足球盃_kv_06a活動詳情:
日期:8月23日(星期日)
時間:下午1時至6時
地點:九龍京士柏運動場

查詢網址:http://www.ysahk.com/

「願望成真基金」成立的宗旨為:幫助患有重病的兒童實現願望,希望透過『願望成真』的體驗令他們的人生充滿盼望、毅力及歡樂

短片介紹:

【香港兒童足球盃2015 – 願望童分享會】願望童- Nicholas自小熱愛足球,但不幸患上癌症而暫停足球活動。現於康復階段嘅Nicholas 需要休養,但對足球的熱情從未減退!所以我哋邀請咗佢同我哋校隊小朋友一齊分享對足球嘅喜愛同願望,大家一齊嚟睇吓當日嘅片段啦!

Posted by YSA 香港兒童足球學校 on Wednesday, August 5, 2015

更多:
[山野童樂] 5條熱門親子行山徑
[親子運動] 細路仔做運動唔使逼啩?
親子童書行