Fitz > 運動 Sports > 單車 Cycling > [丹尼爾里約直擊] 李慧詩回家了(下)

[丹尼爾里約直擊] 李慧詩回家了 第二集 1續上篇《[丹尼爾里約直擊] 李慧詩回家了(上)》)

(篇按:原文分為第二集及第三集,這裏統合為「下集」)

【李慧詩回家了-訪問#2】
昨日,為數約20人的香港傳媒訪問了單車隊。李慧詩跟我們詳談,由天光談到天黑。我真的希望,所有香港人都能在場。整個過程,笑中有淚,淚中又笑,「阿詩」當上導遊,帶我們窺探她的內心世界。我能做的不多,現以自己方式,最原始的直接引述行家們的問題與答案。盡做,以下分享第二條。請大家支持和留意各大報章、網媒行家的有關作品。

行家:今屆嘅回憶?
李慧詩:「我覺得今屆同上屆有d類同。上屆,好多人都覺得我好開心,贏咗銅牌。但其實上屆爭先賽失利嘅時候,反而給我更大感覺。嗰個痛,係兩、三年之後都會……(哽咽)……(說不出話)……即係(聲音沙啞),都會覺得『點解會咁呀(強忍淚水)』,但係呢……呢一個經歷,會令我更加珍惜四年後(2016)嘅自己……唔好俾紙巾我呀!(大家大笑)明明我都未出嚟架(眼淚無掉下來)~即係令到四年之後嘅我會覺得,其實唔止運動員,我地(一般人)好多機會都只係得一次,上天只會俾我地偶然遇到。你可能每一年都會遇到某d事,但做到最好,可能就只此一次。所以,我唔想有咩差錯。所以,上一屆有遺憾,今屆都有遺憾,但呢個遺憾係少過上年。」

行家:賽後開電話同屋企人講什麼?
李慧詩:2011搬去牛上之後,買咗個新電視,但而家已經花花地,比賽當日家姐又返咗教會,唔喺屋企,無人識校電視。同埋阿媽特登影左類似《通勝》咁呢,話屬兔仔要紅色同綠色,忌黑色同藍色咁喇。佢又話個頂帽又黑色、架車又黑色、件衫個D又全部灰色,唔怪得之攞唔到獎喇!跟住我地屋企人就話,唔係喎,但係我隻襪係紅色架喎;跟住我家姐就話,唔係喎,我塊面都係紅色;跟住我就同阿媽講,唔係喎,我教練幫我買個d床單呀、被單呀全部都綠色呀!

行家:尋晚(比完賽)瞓得好,係因為睇完fans留言?
李慧詩:係因為我太夜瞓(大家都笑)!所以好累!都放鬆咗嘅,比咗咁耐比賽,但係尋晚其實係好唔想瞓覺。因為,errr,太耐無試過咁樣……放肆自己呀。啫係,食杯麵都會覺得係一個放肆嚟㗎,但係……哈哈,之前個年都無點食過杯麵。啫係你會覺得,好多野都可以試下啦,終於都鬆口氣喇,可以去返一個,都市人嘅步伐嘞,行路又唔驚嘞,啫係我地平時,唔可以行咁多路架嘛。跟住hmmm,食野又唔駛話一定要食多d菜呀、碳水化合物呀,乜嘢都食下喇,哎呀,今日唔記得食雪糕喔!(大家又笑,有人話:麥當勞麥當勞!)

My commentary
不要問體育有什麼貢獻。要問的是,你為體育貢獻了什麼。我中學讀東華三院,我還記得,體育,屬德智體群美五育之一。五育,有什麼貢獻?你懂的。

[丹尼爾里約直擊] 李慧詩回家了 第二集 2

【香港單車隊回家了-訪問#3】
背景:成績有目共睹的香港單車隊,長年在外訓練,每年只有幾天假期是常識。01體育記者李思詠Michelle Li曾如此形容單車隊的訓練:「北上昆明彷彿遠離地球,不是因為簡樸的環境,而是生活模式,日程不以幾月幾日星期幾切割,只有速度課、耐力課、體能課、調整課。」

行家:生活似唔似機械人呀?
李慧詩:「我覺得,好難做到機械人㗎喎!教練其實同我講過嘅,佢好想我係一個機械人啦(苦笑)。咁但係,佢話好多高水平、去到世界級嘅運動員都會係好感性,同埋佢哋會情緖化啲嘅。咁所以,我覺得自己一啲都唔似機械人囉,就係因為咁,hmmm,所以我先至可以(踩)到,errr,好累。啫係……啫係機械人去到好累,佢會「吱吱吱吱吱吱」,嘻嘻嘻嘻,跟住冒煙㗎嘛(大家又笑鳥)吱~~~吱~~~然後(彈弓)彈彈彈~~你地都唔知機械人嘅!(大家會心微笑)

行家:回想爭先賽,點睇?
李慧詩:「爭先賽真係好靠心理,啫係,因為我嗰時都……炒咗車喇。其實,我都仲好有信心,但好明顯我嘅信心,係唔及佢哋嘅信心,你好易睇到㗎。(但係你會唔會expect四年後,仲係呢班對手?)佢哋應該會expect我唔喺度㗎喇,哈哈哈哈,因為……因為其實佢哋而家都好……好後生,全部都廿歲出頭,咁我呢d廿歲尾嘅,對佢哋嚟講,係……hmmm……無乜可能仲出現喺四年後架。咁,今次Anna(美雅斯)佢,佢可能都會好驚訝自己攞到keirin,因為其實大家嘅實力真係好強,咁我地成日都講,運動都係天時、地利、人和囉。」

行家:返香港最想做咩?
李慧詩:「首先係,好想快啲返到香港喇~(大家明住笑)因為,我地20號夜晚10點幾到廣州,跟住21號先至喺廣州返香港,咁就搭直通車,可能中午返到啩(最想做咩呀?)而家真係無咩最想做呀,d記者都問我最想做乜,我最想咩都唔做囉,哈哈!(之前都係話旅遊?)旅遊算唔算做嘢呢?我覺得旅遊唔係一樣野。其實,無一樣特別嘅嘢想做,想咩都唔做。」

行家:同教練傾左未?休息?放假?
李慧詩:「無呀,教練尋日開會嘅時候就同其他運動員講,你放幾多日呀咁。佢就凈係同我講話,你呢幾日先放鬆心情啦(全場喪笑~幾日咋?另一笑說,話咗㗎喇,然後以港式國語講,你有三天、三天假期呀!另一又說,教練講過一週?咁包唔包呢幾日搭飛機呢?)一睇就知包啦!(然後Sarah靜了片刻)……errrr……其實我又唔係話特別好……好需要,啫係唔做運動嗰種放假嘅,我反而係好……好想做下其他類型嘅運動,啫係都係會郁嘅活動囉,但唔係好想再好hard嗰啲嘅訓練囉。」

行家:決定咗參加下屆奧運定係點?
李慧詩:「……(想了三秒)我諗,都係其實睇嗰時有無機會嘅。因為hmmm……我自己會以獎牌為目標。如果……無機會去為獎牌……嘻嘻嘻嘻,為獎牌而去奮鬥嘅話,啫係我覺得,hmmmm……我會失去方向,咁我會寧願去做一d令我更加有衝勁嘅嘢。我自己對自己嘅人生係,我一定要有一樣嘢,係我做極都唔會覺得累,即使外界覺得我好辛苦,但係我係唔會覺得辛苦,同埋hmmm……我係可以滿足到唔瞓、唔食嘅。我會踩到呢一種渴望無咗,就會轉身……(而家渴望仲有幾大?)而家……(忽然精靈)都仲有好~大~架~(再認真說)而家當然係熄滅咗少少喇,因為又變返好似原點咁。啫係我地嘅運動員生涯就係四年一次、四年一次咁嘅循環,所以而家會沉寂返先。我覺得,我地都係一個人嚟㗎嘛,啫係需要休息吓,就抖吓先喇,大家都需要休息㗎嘛,你地成日都報奧運都悶啦,哈哈哈!」

丹尼爾vs陳恩能 巴西報告完畢

My commentary
李慧詩是單車隊一員,其他隊員還有梁峻榮、張敬樂、陳振興、刁小娟和孟昭娟;隊員是全隊教練、科研、物理治療人員等14人的一員;單車隊是香港隊一員,其他隊伍包括田徑、羽毛球、滑浪風帆、乒乓球、劍擊、游泳、高爾夫球和賽艇;香港隊是香港700萬人的一員。

原載於 丹尼爾 vs 陳恩能 Facebook專頁,獲作者授權轉載。

更多:
Fitz.hk Facebook專頁
[丹尼爾里約直擊] 李慧詩回家了(上)
有一種感受叫心痛 (記李慧詩失落獎牌)
[里約奧運] 女子馬拉松 姚潔貞名列39 東亞第5
[里約奧運] 男女子馬拉松賽道大拆解
[里約奧運] 水神菲比斯 一日食12,000卡路里!
[一個傳奇的誕生] 丹尼爾 vs 陳恩能 愛做有意義的事


文章為作者意見,不代表Fitz立場。