Fitz > 運動 Sports > 單車 Cycling > [兒童不宜] Toronto的裸體單車日

Toronto的裸體單車日_f世界裸體單車遊行組織(World Naked Bike Ride,WNBR)係一個國際性嘅「可穿可不穿(cloth-optional)」單車組織,參與者集體規劃同聚會,共同以人力交通工具(主要是自行車,也有少數滑板及溜冰鞋等)出行,號召大家「拒絕對石油的依賴,並且讚頌我們身體的力量與個人性」。

已經連續第11年舉行嘅World Naked Bike Ride Day ,全球好多城市都舉行過,啱啱上星期六(13/6)就去到加拿大多倫多,下一站就會喺比利時布魯塞爾上演。

WNBR選擇服裝類型嘅口號係「裸體到你所敢做的範圍」(Bare as you Dare),全裸或者部分裸體都無任歡迎,但並不會強制所有參與者必須如此。想睇多倫多現場實況係點,可以click下面”Next”即刻睇相: