Fitz > 運動 Sports > 健身 Fitness > 要改變生活 一星期操一次就夠!

要改變生活 一星期操一次就夠_03 大家好,我叫Ocean, 今次係我第一次係Fitz寫blog, 請大家多多指教。

今晚同一位朋友傾計, 佢問我公司 Leap 既 Gt 堂係咪一次玩晒定有連貫性, 多謝佢一個 「連貫性」三個字勾起左我想打呢一篇文章。

咁我最想同大家分享既例子,就係我既 0715 隊伍 (原名 Sunday Morning Workout 730) , 點解想分享,就係佢地係我工作入面最大既推動力。

咁點解會由呢一隊Team講起, 就係本身我有另一隊名叫Z.D.T,有一次有位新朋友inbox我about點樣可以join, 然後佢上左兩次後,就問我可不可以開多一班俾佢,而佢就會帶班朋友落黎。

第一次訓練認識佢地,就覺得佢地係咪黎一兩次就算既呢? 因為佢地都來自不同行業,生活習慣就係極少做運動,飲酒夜訓, 所以係極輕鬆情況下完成,然後佢地都斷斷續續出現,高峰期最多差不多20人,到冬天得5個人,佢地都一直堅持了一年了。要改變生活 一星期操一次就夠_01咁同「連貫性」有咩關係呀?

喺我既訓練理念入面,我不是要求所有人都要Fit過張家輝, 索過鄭秀文, 我希望參加我訓練既人,可以經過一星期一次既訓練改善佢既生活習慣。

咁有人問:「一星期一次有咩用?」

不如放長遠睇下, 一個正常香港既打工仔都會習慣夜瞓,星期5,6夜晚出外消遣, 星期日起身已經去到中午, 如果你地肯星期日朝早0715起身, 你星期六一定不能夠太夜瞓或飲得太夜,第二朝起唔到身。 咁係咪已經有改變?

去番我隊伍入面,我就係因為見到佢地有呢一種轉變,甚至而家男仔平日一晚打拳, 女仔星期四晚就一齊跑步。

大家由零運動既人, 到而家一星期做到 2至3日運動,起碼都係一個最好既鼓勵俾到我,呢一個「連貫性」係直接連貫左你既日常生活。要改變生活 一星期操一次就夠_04Btw 0715個名由來:
第一次就係七點半練習,但因為女仕怕太陽,所以由第三次開始轉做 0715 啦 ( 隊名都係咁黎的)

遲下再同大家分享下我運動員之路啦。要改變生活 一星期操一次就夠_02

Ocean Leung Facebook專頁
Ocean on Instagram

更多:
Fitz.hk Facebook專頁
[宅女宅運動] 給沒時間的您,準備好了嗎?
要去除脂肪,首先了解原理!
Fitz Fitness 健身


文章為作者意見,不代表Fitz立場。