Fitz > 運動 Sports > 行山 Hiking > [網上凶狠] 跑山可唔可以擔遮?
比賽當日天氣異常酷熱 (圖: FOUR Trails MINI 迷你四徑 Facebook專頁)

上星期日 (7月22日),港島徑舉行「迷你四徑」山賽。比賽完咗之後,有人喺 Facebook 專頁發佈包膠。不過,呢位師兄提到一件事:

「最有趣的是竟然擔遮,小弟孤陋寡聞,跑山賽擔遮實在第一次見,如果有師兄師姊沖落山時衝埋去就大鑊了! 未知她們完賽之後收獲了多少串眼球呢?!」

呢個帖子,引發不少討論。先講講「迷你四徑」港島徑站詳情:

  • 比賽日期: 7月22日
  • 路線: 港島徑五、六段 (大潭道 > 黃泥涌峽)
  • 距離: 8.5公里
  • 限時: 5小時

跑山定係行山?

討論最大爭論嘅地方,就係「跑山比賽可唔可以擔遮」? 筆者就試下用理性去拆解下:

  1. 比賽距離8.5公里,限時5小時。即係平均一小時行1.7公里,仍然唔會被DQ。咁嘅速度,又真係幾難話係跑步喎。當然,玩得比賽故然想挑戰自己,不過亦有啲朋友係想體驗一下比賽氣氛,慢慢行都得啩
  2. 大會規則除咗禁止參加者搵人陪行之外,並無其他禁止事項,亦無限制參加者裝備。所以,就算有人幾唔鍾意其他參加者擔遮 (又或者著泳衣),大家都只可以網上呻下

擔遮有降溫作用

反對擔遮一派,認為玩得山賽,無理由怕曬而拎住把遮,因為咁會製造危險。不過覺得擔遮無問題嘅朋友,就有唔同睇法:

  1. 擔遮並唔只係防曬,仲有降溫作用。有測試證明,戶外擔遮可以降低頭頂溫度最少攝氏2度。喺酷熱天氣之下,呢個舉動絕對有可能救你一命
  2. 事情係咪危險就睇用裝備嘅人,唔應該怪個裝備。即係話,如果擔遮嘅人用得小心,根本唔會有咩危險。唔通因為有人唔識用行山杖亂咁篤親人,就反對行山跑山用行山杖?
台灣蘋果日報小型測試

一句到尾,互相尊重啦,比賽上大家雖然係競爭者,但唔係敵人囉。

迷你四徑官方網站

Fitz 連結: https://fitz.hk/?p=99778

更多:
Fitz Facebook專頁
香港長跑行山比賽
Fitz Running 跑步