Fitz > 運動 Sports > 行山 Hiking > [雨季來臨] 天氣提示App 行山免被困
大雨喺上嚟,連路都睇唔到。想唔被困都唔得。
大雨喺上嚟,連路都睇唔到。想唔被困都唔得。

啱啱過去嘅周末又時晴時雨,唔少行山友都畀佢搞到被困山頭。無辦法啦,春夏交替,天氣係咁唔穩定。之前寫過一篇《落雨行山咪亂搏》,講過天文台有天氣提示服務,話就算上到山,肯留意天氣報告,都有時間撤退。

我山雞其實係科技盲,都唔係太識搞呢啲Apps,我都係自己試下,錯下,再問下人咁啦。而我就盡力逐步同大家示範示:

1. 下載一叫「我的天文台」嘅應用程式(AndroidiOS);
2. Android用戶請到「其他設定」/ iOS用戶可選「設定」天氣APPS_0023. Android 剔「通知」一欄,如有入面任何一樣天氣提示,就會通知你。(包括颱風、紅雨黑雨,甚至水浸報告都有)/ iOS請到「警告/提示通知」
天氣APPS_0064. 呢個app亦有一個叫「定點雨量預報通知」。即係話喺你所在地方,如果有落雨,佢亦會通知你。(呢個我用過真係好準,有時得幾滴雨佢都會通知你。)天氣APPS_004「我的天文台」官方專頁:http://www.hko.gov.hk/myobservatory_uc.htm

更多:
[興烚烚] 炎夏行山救命法寶
山雞其他文章
Fitz Hiking 行山


文章為作者意見,不代表Fitz立場。