Fitz > 運動 Sports > 行山 Hiking > [包山王黎志偉] 站起來不再是夢

crux-%e7%b5%90-%e9%bb%8e%e5%bf%97%e5%81%89%e8%bc%aa%e6%a4%85%e6%94%80%e4%b8%8a%e7%8d%85%e5%ad%90%e5%b1%b1212016年12月9日,因車禍而下身癱瘓的攀山好手黎志偉,憑毅力再次攀上獅子山!完成壯舉後,得到了各界廣泛關注,而他的毅力更鼓舞了社會大眾。

其中,遠在海外,有人亦感受到他的熱血,給他一個很特別的禮物:

「攀完獅子山後,總算有意想不到的驚喜。這次創舉已經傳到外國,受到好多外國傳媒採訪及報導。
竟然收到電郵回覆,打動到廠商願意出售一套機械腳給我。我恨!想要好來架啦
總算詳細交代咗流程及收費安排。
飛機票、住宿三個月上訓練課程
物理治療師、見骨科醫生、打針、試企、試行、上落樓梯等……
機會人地俾咗我啦!但我就想緊辦法如何幾個月內籌到200幾萬-300萬。
即刻頭都大埋!」

消息公開後,有不少人都希望助他完成這個「站立的夢想」。但黎志偉經考慮後,希望可以憑他自己努力,去賺取這筆開支。他說:

「2016還有幾日,會唔會真係可以兌現5年企起身的承諾呢?
喺感覺無晒機會的時候,上天又俾啲希望我。
聖誕老人派生日同聖誕禮物俾我。
不能透過自已好番,就唯有機械腳啦。
日本、美國、英國、德國、
我呢幾年不停去信、電郵打聽消息。
但總是無回覆,心知有千百個理由。
攀完獅子山後,總算有意想不到的驚喜。這次創舉已經傳到外國,受到好多外國傳媒採訪及報導。
竟然收到電郵回覆,打動到廠商願意出售一套機械腳給我。我恨!想要好來架啦
總算詳細交代咗流程及收費安排。
飛機票、住宿三個月上訓練課程
物理治療師、見骨科醫生、打針、
試企、試行、上落樓梯等、、
機會人地俾咗我啦!但我就想緊辦法如何幾個月內籌到200幾萬-300萬。
即刻頭都大埋!
諗起好多野,係咪真係咁想行得番呢?要付出咩代價呢?
我有咩技能呢?有咩有效的方法呢?
記者們成日問我下個目標係咩,其實係最簡單。企起身行幾步。」

各位有心人,就留意往後黎志偉的消息,我們一齊身體力行支持他完夢吧!

%e7%8d%85%e5%b1%b1%e7%8e%8b%e9%bb%8e%e5%bf%97%e5%81%89-%e7%ab%99%e8%b5%b7%e4%be%86%e4%b8%8d%e5%86%8d%e6%98%af%e5%80%8b%e5%a4%a2-2



資料來源:黎志偉個人 Facebook

CRUX 結 Facebook 專頁

更多:
Fitz.hk Facebook 專頁
[CRUX 結]「獅子王」黎志偉:有更高的地方等著我去爬
[Crux 結] 半癱包山王黎志偉 車禍5年後再登獅子山
Fitz Hiking 行山