Fitz > 運動 Sports > 行山 Hiking > 同AI玩遊戲 | 用ChatGPT規劃行山行程得啖笑

「聊天機械人」成為熱話,話可以取代人腦,有大學講師甚至話會用嚟協助寫學術論文。不過同時,有人試到唔少好笑嘅結果 (例如話林家謙同 Serrini 係兩公婆有兩名子女)。究竟 AI 可唔可協助大家規劃行山行程呢?

測試於 POE 網頁版 的 ChatGPT 進行。

第一部份測試

由淺入深,一開波就梗係問啲最簡單嘅問題,就係叫佢介紹「麥理浩徑」,點知佢咁答:

聽講話 AI 都要教,咁我畀埋官方網站,睇下佢學到幾多。不過結果都係令人失望。

唔講麥理浩,叫 AI 介紹釣魚翁:

畀埋地圖佢都係錯。

第二部份測試

知道 AI 係地理盲又唔識睇地圖之後,我同佢傾下啲大路嘢,問下佢天氣同要帶幾多水 (之前同佢傾開龍脊,佢以為我去龍脊行山):

呢一類無特定位置嘅資料,AI 都算答得頭頭是道,包括以下呢一條:

至於呢一條問題嘅答案,唔少又會唔會符合大家要求?

結論

AI 對於香港地理位置可以話係錯漏百出,大家暫時都係同AI玩下遊戲好嘞。

(利申: 筆者自問腦筋唔靈活,未必識得同AI溝通,如果當中我用錯方法,歡迎指正。)

 


文章為作者意見,不代表Fitz立場。