Fitz > 運動 Sports > 行山 Hiking > [小學雞去跑山] 未學行先學走嘅下場……

[山賽新手] 未學行先學走嘅下場f

終於明白,未學行先學走係有幾荒謬。而當呢種荒謬發生喺自己身上時,真係想搵窿捐。

是咁的,我參加咗山野之王嘅半馬山賽。131日係大埔站,由大埔舊墟天后宮起步,經過九龍坑山、沙螺洞、屏風山、最後去到新娘潭作終點。限時4個鐘。話係半馬,沿途路程其實係15.3公里。計一計數,即係話每公里唔可以用超過15分半完成。

[山賽新手] 未學行先學走嘅下場01
(按圖放大)
[山賽新手] 未學行先學走嘅下場02
(按圖放大)

參加得,我都預咗要跑,始終呢個都係一個跑山嘅賽事,都係想借全呢個機會去train下自己。但我估唔到,一嚟我就已被斜路KO

你見過無盡嘅斜路未? 嗰種上極都有,永無見頂嗰隻? 我見過,我真係見過。仲唔止一條,係一條駁一條。後來我睇番資料先知,原來嗰日嘅total elevation有成1050米。

[山賽新手] 未學行先學走嘅下場03

有上必有落,上嘅時候我已經擔心落山時點算。比賽之前幾日落雨地滑,加上嗰段路有好多都係由好大舊石組成嗰種,而我呢啲技不如人嘅小學雞嚟講,真係只能用個「捱」字嚟形容。地下好多泥漿,成日都睇錯,踩咗落水氹就成隻腳濕哂,好彩對鞋保護性都算強,所以先無整親,不過睇下對鞋跑前同跑後分別幾大,就知今次真係出晒事。好在去到近尾時有位高手教路落山,先叫做順利完走。

[山賽新手] 未學行先學走嘅下場04

玩過今次,真係有啲怕怕。山呢樣野,都係要學咗行先好學跑好啲。

更多:
Fitz.hk Facebook專頁
放監加碳小攻略
為咗加碳,你可以食到幾盡?
[email protected]


文章為作者意見,不代表Fitz立場。