Fitz > 運動 Sports > 行山 Hiking > [毅行者] 我的第一個團隊賽—2015毅行者

我的第一個團隊賽-2015毅行者因為毅行,我開始行山;
因為行山,我了解自己更多。

毅行比賽一路上,我以平常心mode去行,
不過,原來我對自己係有要求,
Hea到一個點,再也忍不住,就衝,就跑。

毅行者講求的都是團隊合作、配合,
這些需要與人互動的事情,
都是我比較弱的地方。
當我太快一支箭走左去既時候,
偶爾都有其他參賽者以為隊友們捨我而去,
就問:「點解得你一個?你d隊友呢?」

又,麥3途上,為左趕及會合水浪窩Fitz support team和突然話過黎支援我既朋友,我選擇了自己先跑,快了半小時到達。

又,為了不想我的朋友放工坐的士趕來支持我一陣就要走,我寧願自己一陣追返d隊友,而選擇停耐一d(水浪窩位置前後停左一小時)

起初我孤身上M4,全石屎路,完全冇意慾想快腳追隊友,直至山路出現,我又開始”上身”,無論上山落山,手執頭燈,遇人過人,為既就係唔想隊友等。

大概個半小時,我自己過左自己隊友都唔知,隊長大嗌:「Voice你唔好再跑喇你已經好耐冇一team人一齊行」

依句說話有如當頭捧喝,
好,就慢返d.,,之不過,我真係忍唔住,愈行又愈快,之後,又係遇人過人.,,
我,就好似甩繩馬騮咁.,,

去到獅子山已經零晨四點幾,
就算平時二點幾先訓既我經過左半日既山路,
唔眼訓就奇啦,嘩,原來一個人可以好脆弱!
響我果陣冇乜意識之際,收到我另一個朋友whatsapp問我幾點到金山.,話過黎陪行。
我話「就到」,嚇死佢,因為比預期快好多,哈哈,惟有約城門等陪行針草帽。

不過因為我朋友過黎城門都需要一d時間,我惟有叫隊長同隊友先上針山,原本隊長否決,不過,我有我的堅持。大概半小時後,朋友到左,我地就一路上山一路吹水,十分寫意。
去到鉛鑛坳終於追到隊友們,就一齊行落去大帽山CP.,,

因為上次操小雙坳一上大帽山就撞牆,令我好有陰影。之不過今次冇事,一路順暢,慢慢行下望下風景,好舒服,如果唔係比緊賽,我會訓響到吹風~

我發現原來石屎路係我剋星,真係即刻冇力,要朋友拖行先搞得掂去到大帽山波波.,然後,就係我另一個剋星:長命斜,我個膝頭已經傷傷地,不過今次唔覺膝頭痛喇,因為我腳腕既痛(其實未到M2已經開始痛)已經蓋過左膝頭既痛,認真無得頂。

一去到荃錦坳就出事,我生水泡,唔單止腳趾,仲係腳板有一大個。原來水泡先係最強大佬,因為你每踩地一野都一定掂到佢,嘩,好慘,寧願捱痛,我都唔想立即處理!

就係因為水泡,搞到我條生命值見紅,
就係因為水泡,就算我有力跑,依家我連企都唔多掂。

陪行既師兄響CP9拖住如同死屍既我行,我形容唔到自己有幾痛、有幾攰、有幾眼訓,
我只記得,我沿途問左好多次「行完未?」

有幾次痛到停低,

去到有一刻,我好大力一手打落自己大脾,唔係拍鬆肌肉,係發自己脾氣:點解我咁無用?

又有一刻,諗起”要學習與痛做朋友,好好共存”
真係㗎,人生流流長,無可能事事順境,總會有d日子係難捱d,避免唔到~
惟有咩?頂硬上!

臨尾果幾K跑住去,係跑,跑慣左連水泡都打撃唔到我,因為已經痛到無feel~最終我地Silver Hunter隊以29小時49分鐘完成。

>

今次比賽一路上有遇到幾個行山朋友,又遇到好多谷友,為我打氣支持,或者行住山/跑住山咁吹水,更遇到Fitz讀者,話等睇我既賽後感言;遇到行山人士,一個二個為已經半死既我打氣叫加油…

多謝你地,簡單一句鼓勵,已經有好大power!!!

正如一開始我話因為行山,我了解自己更多。
我係一個好hea好散漫,得過且過既人,冇人生計劃同目標。
不過當我遇到一樣野可以令我好有興趣,我就全情投入,極度認真,好有動力,從小到大都零運動既我,無諗過行山/跑步/跑山就係其中一樣。
有自己一套思維、堅硬頸、對自己有要求、進取、有鬥心。

所以黎緊既日子,應該會向個人賽發展。

P.S.有興趣睇我毅行當日既相,可以去我facebook相簿[2015毅行者,我的第一個大型比賽]

再次多謝曾經支持、鼓勵和關心我的你們!

更多:
Fitz.hk Facebook專頁
[毅行者] 愛比一切更重要
訓練與休息的微妙關係
Voice [email protected]
Fitz Hiking 行山


文章為作者意見,不代表Fitz立場。