Fitz > 運動 Sports > 行山 Hiking > [毅行備戰2015] 第四段: 水浪窩至基維爾營

[毅行備戰] 第四段-水浪窩至基維爾營_f[按:「毅行備戰」呢個系列,想將毅行者嘅基本資料重新整理,山雞希望可幫到各位毅行新手啦。各位如果係毅行老手,亦歡迎同大家分享你行毅行者嘅經驗。]

毅行第四段01
圖片來源: http://johnchan.phychembio.com/

第四段:水浪窩至基維爾營(CP3—CP4)

標距柱:M068-M094
距離:12.5 公里
途經:由CP3檢查站,緩緩登上馬鞍山山坳;過大金鐘山腳,經昂坪、芧坪;以及路過黃牛山、花心坑、三塊田。最後至基維爾營地。


路況及地勢:

  1. 在CP3檢查站,一口氣登上600米馬鞍山山脊(樓梯佔九成),可說耐力大考驗。
  2. 在登上馬鞍山山脊之後,就是漫長(超過10公里)及相較平緩嘅泥路。難度不大。
毅行第四段03
登上馬鞍山嘅山脊後,就係漫長嘅泥路。

注意事項:

  1. 驟眼睇,第四段只要翻越一座大山:馬鞍山(算係半座啦),但千祈唔好掉以輕心。唔少行山友都覺得呢段麥徑係10大難行之首。原因係登上馬鞍山山脊後,漫長之泥路,少啲耐性都唔掂。
  2. 切記:對新手嚟講,未過標距柱M100都唔好發力跑,所以就算條路有幾長有幾悶,都唔好心急。留力,留力,留力呀!
  3. 初段要一口氣登山五六百米,所以在檢查站休息時,記得拉拉筋,唔好畀身體cool down。
  4. 雨天行呢一段,泥路令人舉步艱難。正式毅行活動固然令人意志消沉,不過訓練時,可專登安排在雨天試試這一段,試下行山鞋畀爛泥啜住嘅滋味啦。此段完全無士多店舖,路程又長,可多帶點零食,邊行邊食。
  5. 在昂坪前山脊有時非常大風,夜間行經要預備風褸。
  6. 此段終點基維爾營,沒有公共交通到達(的士可到,但唔會有吉車上),訓練時要留意這點。
  7. 基維爾營地為毅行者補給最豐富,服務最完善的檢查站(有按摩及腳部護理)。而參加者無論體力及心理上,均要好好休息。若唔係要做時間,可安排喺呢度大休,不過千祈唔好訓覺,一訓著要撻番著就唔易。
毅行第四段04
呢啲密林內嘅泥路,可安排一次雨天訓練,試下畀爛泥啜下對鞋嘅滋味。
毅行第四段02
第四段地標「長城」

到達CP4的目標時間:
全程25小時:11小時15分(分段3小時30分)
全程30小時:13小時30分(分段4小時30分)
全程35小時:15小時(分段5小時)

註:有關「目標時間」

毅行者各站目標時間

參考自樂施會官網2012年參加者小冊子,千祈唔以為係行貨,根據本人經驗,佢列出嘅「目標時間」極有參考價值,計埋路況、山徑艱難程度,甚至休息時間。參加者依住佢個時間,可控制自己步速。

至於我只列舉25至35小時作參考,是基於對新手來說,這個時間概不用捱兩晚眼訓,而又不太難去衝破。當然,提多一次,呢個毅行備戰系列主要為新手而設,各位老手有咩心得,記得留言同我多多交流呀。

更多資料:樂施毅行者官方網頁

更多:
[毅行備戰] 第三段: 北潭凹至水浪窩
[毅行備戰] 第二段: 大浪西灣至北潭凹
[毅行備戰] 第一段: 北潭涌至大浪西灣
山雞其他文章
Fitz Hiking 行山


文章為作者意見,不代表Fitz立場。