Fitz > 運動 Sports > 行山 Hiking > [獅子山精神隊] 友情分水嶺 (毅行倒數29日)

獅子山精神隊的第三次毅行,嚟緊11月將會發生,由2017年一班單純嘅傻仔年約20-60組隊去第一屆韓國毅行瀨哂嘢,鍛羽而歸,到年尾有醫生有精神病康復者同史上最大規模 support 隊伍,齊人四十幾小時走畢全程,最後兩個瞓喺醫療室,有醒到返屋企,到咗2018年,我地做咗啲乜,又想再做啲乜?

有一份心係無改變,我地歡迎任何有情緒問題或精神障礙嘅人嚟一齊行山,或者以完成毅行者做目標,或者唔需要,只係簡簡單單做個山友,做個朋友,每星期一齊感受大自然就夠。網絡時代,人際關係複雜,但在山上嘅友情就好似分享一支水咁單純,如果你喺山上需要一啲水,每一個路過嘅人都會毫不猶豫同你分。

喺香港嘅人生有唔同分水嶺,有時係成功同挫折幫我地分,而在麥徑上、香港山嶺上,每個人心目中都有一個「分水嶺」。

係「友情分水嶺」

如果可以,希望友誼永固,今年毅行目標係籌款,為其中一隊籌到$36000,令下一年可以優先開放俾想玩嘅初哥。我地人又要錢又要,希望你可以著住我地件隊衣,讓其他人都見到獅子山精神隊再八卦吓背後嘅精神。

築字室』設計師方立一為獅子山精神隊設計一款兩色的隊衣,除了經典『獅子山』及『向高山舉目』墨寶,配合毅行路線圖,加上男女裝前後皆可拼成整條路線,扣除成本後會將捐款全數捐給樂施會,希望打爆籌款數字,首批隊衣預期在毅行比賽前送上。

以下係訂購連結,詳細可以了解吓,唔明可以搵Law少。

** 訂購連結 **

>> 更多獅子山精神隊的故事,見《[獅子山精神隊] 一件tee 一個故事

有一班行山友叫「獅子山」Facebook專頁

Fitz連結: https://fitz.hk/?p=105452


更多:
Fitz Facebook專頁
[獅子山精神隊] 一件tee 一個故事
Fitz Hiking 行山


文章為作者意見,不代表Fitz立場。