Fitz > 運動 Sports > 行山 Hiking > [由奧巴馬在野講起] 漫畫教人求生技能

[由奧巴馬在野講起] 漫畫教人求生技能f早排奧巴馬去咗拍英國求生專家Bear Grylls嘅節目”Running Wild with Bear Grylls“,成為新聞焦點。睇片段,奧巴馬跟住Bear,喺阿拉斯加搵嘢食,結果畀佢哋執到條畀熊咬咗一半嘅三文魚,不過,主持人呢次似乎過份善待呢位美國總統囉!

嗱,咁多年我都係Bear嘅擁躉,佢以前Bear喺節目嘅食物,唔係蟲蟲三文治、生食羊眼,就係大笨象屎水(佢話係非洲草原嘅食水來源!),呢次佢竟然生火煮食,去款待奧巴馬,就真係令我有啲失望。

Bear Grylls嘅成名之作,就係喺Discovery Channel播出嘅《Man Vs Wild》(明珠台都有播過,譯做《人在野》)。節目好睇嘅地方,就係Bear身處荒山野嶺,而佢要借助好少嘅求生工具(通常得刀仔同火石),度過幾日旅程。

奧馬巴在野03
有圖有真相,Bear喺自己節目就茹毛飲血,咁仲唔係優待奧巴馬?

其實講開野外求生節目,我細細個曾經沉迷一套叫《危險調查員》嘅漫畫。作者就係以《20世紀少年》成名嘅浦澤直樹。《危險調查員》就係講一個前英國特種部隊SAS嘅軍官(呢個背景有啲似Bear),擔任保險調查員期間,點樣喺荒野化險為夷。

奧馬巴在野02

我細個雖然唔會有機會上雪山、去沙漠,但睇完套漫畫後,有幾個野生求生技能,真係畢身難忘:

  1. 喺沙漠可在膠袋上小便,然後可製造食水;
  2. 喺沙漠著西裝原來好過著獵裝;
  3. 上雪山遇風暴,可以挖個雪窿匿埋;
  4. 蕩失路唔好四圍走,坐定定等人救最好。

呢套漫畫真係教識我唔少嘢,各位喜愛山野嘅朋友,有機會搵嚟睇下啦。

更多:
Fitz.hk Facebook專頁
[山郊散記] 馬騮走八仙
急救包應放甚麼? (下)
Fitz Hiking行山


文章為作者意見,不代表Fitz立場。