Fitz > 運動 Sports > 行山 Hiking > 疫症行山 9大注意事項

今個周末想出外走走嗎?

由於上星期各山徑有人滿之患,太多人聚集反而有傳播病菌的風險。我有少少建議:

1. 唔好約太多人一齊行 。如果一行10個8個人,等人、搭車、食飯去廁所都會有一大班人聚集,增加風險,而且香港的路好窄,成班人慢慢行就會做成塞車。建議3、4個人,有個照應就好了。

2. 可以選擇屋企附近的路線。唔好妄想揸車去行山徑入口有位停低勒,即使俾你泊係避車處又會阻住其他人掉頭。不如近近地,行去屋企附近嘅路線啦。

3. 距離: 選擇可以兩個小時內完成的路線啦,至少可以去少啲公廁,減低風險。

4. 裝備: 運動褲、行山鞋、短袖衫、風褸、charge 滿電的電話,背包,不要穿皮鞋、牛仔褲或者皮褸。

5. 水: 每人每行1小時就預700ml 清水,今個 weekend 熱少少,而且沿路飲水機都封哂,帶多啲水安全。

6. 垃圾,呢樣最緊要! 請自備垃圾袋,帶走所有口罩呀、果皮呀、紙巾呀,返屋企附近掉, 唔好掉入郊野公園的垃圾筒! 點解? 一來山上多人,垃圾筒滿哂; 二來,野豬野狗會翻垃圾筒,搞到一地都係。記住,一件垃圾都唔應該留係山徑上

7. 口罩: 我唔係專家,個人覺得戴口罩行山好辛苦,加埋大汗就成個口罩濕哂,唔可行。如果唔戴口罩,係山上就唔會講咁野囉,對面有人行過就讓開D。

8. 音樂: 好多人鐘意一路行山一路播歌,無分種族年齡。但係個山上多左人,唔係個個都鐘意聽你的歌,不如暫時熄一熄部機。

9. 練山的朋友: 知道知道,無野可以阻到操山訓練。不過條路多左人,咪唔好跑咁快,有人係前面咪停一停等一等。現在好多老人家細路仔都出黎行山,佢地未必及時讓到路俾你。


文章為作者意見,不代表Fitz立場。