Fitz > 運動 Sports > 行山 Hiking > [蛇吞野豬] 不要干預野生動物覓食

呢兩日網上流傳短片 (按: 拍攝日期、拍攝者不詳,有說是2019年發生),影片中大蠎蛇一口咬住小野豬,並且正在吞食。片段喺網上引起廣泛爭議,大致而言可分為三方面:

  • A 幫條蛇: 蠎蛇食小動物係本能反應,佢唔食野豬就會餓死
  • B 幫野豬: 小野豬咁可愛,唔應該死!
  • C 兩邊都幫: 唔應該發生啲咁殘忍嘅事,主張要分開兩邊,要佢哋和平共處 (?!)

正確答案,係D! 兩邊都唔好幫!

早前,有人喺郊外見到有大蛇去捕捉貓頭鷹,並出手救出幼鳥。《香港動物報》訪問香港蛇類關注組,召集人 Ivan 指:

  1. 蛇覓食是正常自然行為,人類唔應該干預自然生態
  2. 蛇同其他動物一樣,都是自然生態下的動物,蛇覓食並無唔啱
  3. 根據《野生動物保護條例》列明任何人不得捕捉及干預野生動物。
早前由蛇口被救出的貓頭鷹 圖: 香港動物報

上面呢個情況,蠎蛇 (緬甸蟒蛇) 同野豬同屬野生動物,受法例保障,所以如果出手干預佢哋嘅生活,均屬違法,一經定罪,最高可被判罰款十萬元及入獄一年。

資料: 香港動物報漁護署


文章為作者意見,不代表Fitz立場。