Fitz > 運動 Sports > 行山 Hiking > 5大行山最驚

5大行山最驚_f呢幾日有人傳嚟一篇「新聞」,話英國有一場5000人參加嘅馬拉松比賽,有4999人跑錯路,剩番嗰個就冷手執個熱煎堆,拎咗冠軍。單新聞本身固然出奇,但最出奇嘅係,呢單其實係2013年嘅「新聞」,但竟然畀人當今時今日嘅「新聞嘅傳開嚟…

講返轉頭,將呢單「新聞」傳畀我嗰位仁兄同我講,佢話跑馬拉松就最驚跑錯路,因為一時大意就將多年心血付諸東流。而佢問我,究竟行山有咩會令你驚?

咪以為一大班人行山唔會出事,小心駛得萬年船呀竹。
咪以為一大班人行山唔會出事,小心駛得萬年船呀。

我所恐懼嘅,大多數都係大家要小心嘅事,不過第五樣,都真係唔想再諗返:

  1. 唔見嘢:《台灣人單拖暴走麥徑》,嗰位台灣人就好大意咁喺麥徑二段跌咗銀包。而我就親眼,我同朋友喺尖山落返城門水塘攞車,先發現唔見車匙?最後點?佢都叫好彩,來回前後一個鐘,唔使上到山頂就搵番條車匙。
  2. 唔見隊友:有時要匿入樹叢方便,通常會叫隊員行先。你試過方便完之後,行一大段都搵唔返佢?嗰一大段,都咪話唔心慌。
  3. 驚缺水:雖則話《行山帶水有學問》,但老貓亦有燒鬚嘅一日。唔夠水相信大家都試過,輕則搵路人乞水,重則要Cut行程,用最快嘅方法落山。
  4. 有野獸:香港嘅山野,除咗蛇之外,似乎無乜有攻擊性嘅野生動物(嗱,野豬好少主動攻擊人類架)。但喺山頭見到穿山甲(聽前輩講幾十年前西貢成日見到)、大蠎蛇阻路,我就未必可以鎮定處理。
  5. 有幻覺:每次毅行者,行咗三十幾個鐘,去到第九段大欖水塘林道,時值夜晚,加上已經捱咗兩晚,行咗成90公里,不期然會出幻覺。無乜嘢就嘅,就只係不斷見到前方有燈,以為係第十段Checkpoint。嚴重嘅,有其他人就見過有清裝人抬轎、有獅子老虎,甚至有成隊著白衫嘅長髮女人行過…… (呢個故事,真係有機會再同大家講。)
麥徑九段,日頭行當然好舒服。但夜晚行,加上捱咗兩晚,真係乜都可以見到。
麥徑九段,日頭行當然好舒服。但夜晚行,加上捱咗兩晚,真係乜都可以見到。

更多:
[山野餐廳實搵笨?] 13蚊一粒墨魚丸
[上山容易] 婆仔上樓級大法
山雞其他文章
Fitz Hiking 行山


文章為作者意見,不代表Fitz立場。