Fitz > 運動 Sports > 行山 Hiking > 露營 Camping > [逼過難民營] 灣仔南營被強國人攻陷?

[逼過難民營] 灣仔南營被強國人攻陷f

(按:有關灣仔南佔領事件,經傳媒查證後有更新,詳情可讀:網友質疑西貢營地有人長期霸佔「出租」 當事人﹕沒出租帳幕 指網友抹黑

灣仔南營位於西貢海下東面,由海下小巴站大概行一個鐘到達。因為營地有無敵海景,仲有廁所、浴室、自來水,所以深受香港露營友鍾愛。

不過,露營友Francis Cheng發出公開帖,話灣仔南營被十幾個空置帳幕霸佔,佢話:

「灣仔南營曾是我至愛的營地,可惜今天已被一班人霸佔,相信他們是做國內自由行遊客生意的,他們以『生人霸死地』方式,四處起帳篷帳幕,連枱椅位置都霸,但又無人住無人用。」

[逼過難民營] 灣仔南營被強國人攻陷 5

細心睇,營幕連埋枱櫈都霸埋,認真徹底。
細心睇,營幕有埋枱櫈日常用品,真係有家嘅感覺。

[逼過難民營] 灣仔南營被強國人攻陷 4Francis推斷呢啲營屬於強國人並非空穴來風,因為不時有新聞話北方人而家已佔領各個營地了:(無綫新聞)

不過又咁喎,Francis嘅發帖有西貢友回應,話:

「我想話比大家知道 呢位人兄我識的 佢D營係強國人拋係垃圾筒執咗維修好用佢起哂係到可以任用的 不以任何錢 他只想保護呢個地方 我見過其他露營人仕 難(爛)咗營佢都幫忙維修 從不收錢 他只是想識多D人結交朋友 他之前係一位華藉英兵 所以係響往呢種生活模式」[逼過難民營] 灣仔南營被強國人攻陷 7

咁峰迴路轉?不過睇表面證據,營幕入面有晒日常用品,咁呢個講法相當有嫌疑。睇怕要等呢位傳說中嘅華藉英兵現身,先可以一解大家嘅疑問。

Francis Cheng Facebook 原post:https://goo.gl/wFlXCZ

更多:
Fitz.hk Facebook專頁
[歡迎國內同胞] 香港10大徒步行山好去處(內地潮文)
[著牛仔褲行山] 少年,你太輕狂了!
山雞@Fitz.hk
Fitz Hiking 行山


文章為作者意見,不代表Fitz立場。