Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > 給名古屋賽道上女孩們的一封信

給名古屋賽道上女孩們的一封信_04名古屋女子馬拉松賽道上的女孩們:

你哋有哭嗎?

係喜極而泣嗎?PB了嗎?初馬完走了嗎?還是終於贏咗你個假想敵、可以大聲叫「我夠得啦!」?恭喜你。

係心有不甘嗎?明明練足里數,明明加足碳,明明拉足筋,偏偏就要喺比賽前一日先嚟M到,力不從心,由決心做PB變成力保PW?

給名古屋賽道上女孩們的一封信_06

係被感動了嗎?因為嗰個明明可以sub-4,為咗撐你而陪你跑足6個鐘嘅好姊妹嗎?因為嗰個喺賽道旁等足你幾個鐘只為同你講一聲加油嘅男人嗎?定係嗰個喺你去到30k撞牆時釣住你,keep住同你講「頂住呀」嗰個三唔識七嘅跑友嗎?

喺賽道上,如果話每一滴汗都係努力嘅象徵,咁每一滴淚水,就應該係由汗水堆砌出黎,遠比條Tiffany頸鏈珍貴。

By the way, 喊還喊,唔帶條鏈出黎威威,又點對得住自己啲汗與淚。唔駛介意人地話你哂命,因為⋯⋯

YOU are the dancing queen. You always are.

給名古屋賽道上女孩們的一封信_02

更多:
Fitz.hk Facebook專頁
[名古屋女子馬拉松] 我的初馬
為咗加碳,你可以食到幾盡?
[email protected]


文章為作者意見,不代表Fitz立場。