Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > 追不到的跑步女孩 (一)

 

Morning jog through field

之前寫過一個帖「從0到42.195 – 「起機」十五招」,裡面有一招叫「我為秋香」。意思是對於一眾巴打來說,媾女是一股強大推動力。想開始跑步,可以參加跑步團或訓練班。

由於跑步女生是最美麗的,所以你一定會找到你的『秋香』。因為她,你會day day 跑,更不會缺席任何一堂訓練課。你渴望成為一個更強﹑更快的跑手去吸引她的注意。但要謹記媾女只是a mean,不是an end。媾女只是a mean to an end (令你開始跑步)。所以媾唔媾到女,不重要同無所謂。

此帖寫於奧運前,當時身邊毒L睇完就算。直到最近奧運,見識到東方維納斯女神和正到令叔叔不行的Yvette,再加上一本潮流雜誌大力吹捧運動女生有多正。霋時間,毒L們好想結識愛運動的女生。

Fit到流晒油—江忞懿Yvette_facebook
江忞懿

跑步是時下最潮的運動,參與人數與日俱增,特別是女孩子。路賽山賽幾千名額經常被秒殺, 報名當中不乏樣靚身材正的港跑女 (問龍友啦!) 所以,跑步這運動能令你結識到心儀對象的機會大大提高。還有,我認識的愛跑步女孩都像鎧淳美人魚一樣談吐大方得體,很少像那些開口埋口都叫人去食屎的MK妹或講咩都會『嘢』咗先的港女。

這是好消息。壞消息是咁正嘅女生,全已mark突,排隊都未輪到毒L你啦。毒L話: 「畀少少希望可唔可以? 唔好一嘢就打殘人地好唔好?」

毒L話不如從公司出發,公司有running group。由於是靚女帶跑,吸引不少女同事參加。但我對這個諗法有保留,識女仔有一潛規則,就是you don’t pee where you eat。雖然公司大,有幾千員工。但衰起上嚟有條路,偏偏係散咗 (不論誰撇誰) 之後就會在公事上好多合作,隔日就見,死未! 我怕毒L你handle唔到。

不要灰心,這世界是充滿希望的。每天晚上港九新界都有跑步活動進行,有各大運動用品品牌舉辦的、有團跑、有地區跑步組織的例操、有跑步班,夠薑嘅話就全部報哂佢。正如蘇格拉底話,要摘到一棵最大最好的麥穗,都要個麥田夠大先得架。

不過,講到最後,還是要看緣份。

我只參加過一個逢星期三輪流在九龍同港島區舉行的團跑活動。第一二次去的時候,我好似登上挪亞方舟一樣,極目一望,鐘樓下百幾跑友大部分都是一雙一對的。Lone丁的我倒沒所謂,因為我都沒打算在這裡認識女孩子。

世事往往就是這樣玩嘢,就在我最不在意時,竟遇上一個令我好難專心跑步的她。毒L問:「咁你係唔係用『性癲奴』45度最強兵器去搭嗲結識佢,媾唔媾到先?」

其實媾女同跑馬拉松一樣,過程比結果更重要。PB完走固然高興,但令你最回味可能是之前半年的艱苦訓練。又不是參加奧運,『鳩練』有咩所謂!

在媾的過程中,我喜歡自己全心全意地去只做一件事。心無旁騖,只有一個她。

更多:
Fitz.hk Facebook專頁
我最喜愛的二十個Nike跑步廣告
一個「廢青」跑出全世界的故事
我的十大外國名人跑步女神
我的十大電影、電視劇及紀錄片中的跑步男神
[院友話我們最幸福] 跑步幸福指數
Yiu Kwong Chan@Fitz.hk
Fitz Running 跑步

本文屬作者意見,不代表Fitz立場。


文章為作者意見,不代表Fitz立場。