Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > [阪馬特色] 呢班人嘅堅持,恐怖過全馬跑手!

[阪馬特色] 呢班人嘅堅持,恐怖過全馬跑手_f對於日本人嘅堅持,我不得不寫個服字。

係,我係講緊阪馬,但我指嘅係日本人追星嘅堅持。

我諗當日好多跑友跑跑下,都會見到一班著住藍色背心嘅人喺路上以同一pacing黎跑。呢班人,沿途形同G4咁圍住一個人,唯一唔同嘅係其中一個會舉起一支咪,另一個就揸住部cam,其他幾個就好似保護證人咁周圍望。[阪馬特色] 呢班人嘅堅持,恐怖過全馬跑手_01我唔認得裡面個靚仔係邊個。我諗,唔係星都應該係個藝人吧。有趣,反正冇打算要造時間,一於跟一陣八下有咩睇。沿途粉絲妹妹仔s幾乎無間斷咁接力喺兩旁打氣尖叫。唔好睇小佢地,著哂全副跑步gear,喺啲打氣位跑住黎尖叫,然後再跑去下一個打氣位再尖叫。你都咪話唔攰。[阪馬特色] 呢班人嘅堅持,恐怖過全馬跑手_03而最令我佩服嘅,係有幾個粉絲直頭報埋名做跑手,係賽道上追住個偶像。要知道,對於香港人黎講,阪馬中籤率較高,然而對好多日本跑手黎講,要抽到比賽資格係難過登天。(題外話:路上曾經出現過兩個支持牌,上面大約寫「連續五年落選,很灰心」嘅說話。)

所以,粉絲們要報到、抽到、仲要練到跑42k。要以上三點,除非啲後援會有得代報,如果唔係機會率真係細到呢[阪馬特色] 呢班人嘅堅持,恐怖過全馬跑手_02不過,最難為都係個偶像。跑到身水身汗、氣羅氣喘時仲要喺班粉絲面前保持形象。辛苦哂!

[阪馬特色] 呢班人嘅堅持恐怖過全馬跑手_04
而我不知道ジャニーズ West是誰。呢個日本三人男子組合,全部成員都有參加阪馬,當日吸引大量妹妹仔追星狂呼,應該係佢哋,除非唔係。

更多:
Fitz.hk Facebook專頁
當大腳板跑到大阪
[email protected]
Fitz Running 跑步


文章為作者意見,不代表Fitz立場。