Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > 你不愛競爭? 但競爭會找上你!
活學教育
小朋友賣點竟然唔係歡樂而係哭哭啼啼,廣告嘅嘢我識條鐵咩。

早兩日,喺街上睇到上面呢個廣告,真係火都嚟埋!一位天真無邪嘅小朋友,原本可以開開心心度過佢嘅快樂嘅童年,就因為大人心目中所謂嘅「競爭」,就搞到喊到停唔口?而呢啲所謂嘅教育機構,仲竟然落井下石,明知小朋友唔鍾意仲要逼人就範?有網民說得好:

「這個 interview班的廣告,一邊指出「競爭」是undesirable的,還配上一張孩子哭著臉的照片,另一邊卻繼續助長這種扭曲的價值觀,即是明知有問題也繼續Sell給你,這才是問題。」

教育機構以如此心態辦學,它根本不是作育英才,而是販賣所謂知識,它只是學店而已。

講開競爭,最近有些跑步群組,亦不知不覺製造了一個競爭的環境。當然,各位跑友都是笑著臉迎接這競爭的。

香港的跑季在四月份宣佈結束,有跑友就趁這時間整理一下這季比賽的成績。這些成績對我來說,可說是天文數字,難以實現。然而,這給大家一個目標,一種鼓勵,令大家更能奮勇向前。

競爭_002

都說跑步是一個人的運動,這些成績也正好給自己的鼓勵。(事實上,Facebook的功能就是向朋友分享自己感受嘛。)

嗱,我都貼貼自己在今季的最佳時間,相信完全唔會畀到壓力大家XDD。

競爭_003

更多:
人肉繪圖師
家聯其他文章
Fitz跑步文章