Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > 十個必追或(even better)娶港 跑女的理由

十個必追或(even better)娶港 跑女的理由一_f一班仔圍在一起, 話題其實好乾涸, 離不開個幾樣, 傾來傾去, 到最後還是講無女溝 (不是溝唔到女) 呢個問題, 他們終日呻港女乜乜物物。嘆慨港女C9lization (師奶化), 無論是身型同思想。

佢地最鍾意拿中學邊個邊個女同學做例子, 說從未見過她少女個look, 眨下眼她已經變成可托四包金象米的C9。即使無變,日後都會變到同會選毒劉明的港女一樣。聽佢地呻到樹葉都落時, 我會力排眾議, 說唔同意他們的睇法。而我是有robust 研究支持我的立論的。

Run for a Reason. 跑渣馬,造時間當然重要,但對我來說不是最重要。我跑渣馬更不是挑戰自己,也不是為了減肥, keep fit, 健康, 洗底或醫治精神病。我從2001年便開始進行一個極科學化的近距離目測觀察研究,無錯, 簡而言之, 女。

全年有一天,你可以見到最多香港氣質美女的日子就是渣馬。作為沙田大學心理學系研究生(要用星爺在少林足球的發音), 通過嚴謹量化分析, 加上我親身臨床實證和跟sample size有番咁上下的港跑女深入交往, 我得出十個港 跑女追同娶得過的理由。

第一, 副偈無得輸而且永久保用, 永不變型。

唔知大家有沒有類似經驗, 到朋友家作客, 見到朋友的婚紗照, 很難聯想到相中漂亮的新娘就是面前的C9. 朋友間中都會埋怨好難叫另一半減肥。許多時, 另一半會fixates 在Kubler-Ross Change Model入面的denial stage. 不好攪, 再煩佢, 到最後只會反枱。

曾經有人講過, 世上沒有醜女人,只有懶得運動的女人,邊個講,咪孔子囉!

女生開始跑步時可能是為了keep fit,為了副偈。但當她們慢慢跑上癮時,再不是為保持身段去取悅任何人,而是取悅自己。推動因素從extrinsic轉化成 intrinsic, 眾所鳩知, 後者是long lasting過前者。

本文原載於Facebook群組長跑長友,已獲作者授權轉載

更多:
Fitz.hk Facebook專頁
寫給陳C9看的跑步潮語解釋
渣馬—教曉我的二三事
Yiu Kwong Chan@Fitz.hk
Fitz Running 跑步


文章為作者意見,不代表Fitz立場。