Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > [善導會甦Walk] 體驗西貢山野跑

[甦Walk] 體驗西貢山野跑 411月進入香港山賽旺季,雖然有幾個超過一日嘅大型山賽舉行,不過亦唔好忽略一啲規模較細,但一樣咁好玩嘅跑山活動。

其中,由香港善導會舉辦嘅「甦Walk」不知不覺已經係第四屆,比起某些山賽歷史更悠久。今年嘅「甦Walk」將於11月6日舉行,詳情如下:

香港善導會「甦Walk」慈善步行暨跑山賽

  • 日期:2016年11月6日 (星期日)
  • 起步:9:45am
  • 起點:西貢北潭涌
  • 組別:3公里 (體驗組)、13公里 (挑戰組)
    (挑戰組分個人及四人組)

路線:
13公里
傷健樂園 >> 大網仔路 >> 北潭路 >> 鹿湖郊遊徑 >> 西貢西灣路 >> 西貢萬宜路 >> 大網仔路 >> 傷健樂園

[甦Walk] 體驗西貢山野跑 3

3公里
傷健樂園 >> 大網仔路 >> 北潭涌家樂徑 >> 大網仔路 >> 北潭涌遠足研習徑 >> 傷健樂園

[甦Walk] 體驗西貢山野跑 2

「甦Walk」由香港善導會主辦,為香港少有為更生人士及在囚人士服務嘅籌款活動。更生人士及其家庭也是社會一份子,如能提供適切支援,協助他們重拾自我,開展有意義的新生活,他們也能回饋社會。

查詢及報名

更多:
Fitz.hk Facebook專頁
[長跑新玩法] 4 x 3公里 香港道路接力賽
[香港的馬拉松] 全馬 半馬 及 超馬
[非香港獨有] 10個城市渣馬巡禮 (上)
Fitz Running 跑步