Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > 帶腦麻痺囝囝完成154場長跑賽 台灣小比媽媽: 跑得一場得一場

圖: 小比的跑旅雜記
台灣單親媽媽陳嘉齡,日前挑戰45公里「南橫超級馬拉松」,佢以特製手推車,推住患有極重度腦性麻痺嘅囝囝「小比」,用咗大約10小時衝過終點,完成3年來嘅第154場賽事。

圖: 小比的跑旅雜記

愛可以忘卻傷痛

今年20歲嘅「小比」同媽媽陳嘉齡,係台灣相當有名嘅長跑組合,佢哋除咗係長跑賽事常客,亦經常受邀上電台勵志節目分享。

小比嘅殘障並非天生,佢六個月大時注射疫苗後出現副作用,引發腦性麻痺,造成極重度智能障礙及中度肢體殘障,唔會行亦唔會講說話。呢個時候,小比嘅爸爸仲因為接受唔到事實而拋妻棄子,剩番陳嘉齡同小比相依為命。

圖: 小比的跑旅雜記
陳嘉齡話,因為小比日常生活需要高度照顧,亦經常要出入醫院,所以呢20年來,陳嘉齡都只能夠做兼顧或臨時工度日,生活拮据。心力內瘁之下,陳嘉齡仲患上抑鬱症,亦試過食安眠藥自殺。直到2017年,受朋友邀請跑咗佢第一場10公里賽。從來無運動習慣嘅佢,話嗰次跑得相當辛苦,雙腳起泡,對腳痛到唔屬於自己一樣。不過因為咁而佢同小比受人關注,開始有人邀請佢哋兩母子參加賽事。

第二場比賽佢哋去咗高雄嘅旗津區跑3公里,當日因為天氣好,又唔太熱,小比坐上手推車表現得相當興奮。陳嘉齡發現推住小比跑步時,小比會掛住開心嘅笑容,於是陳嘉齡雖然跑得辛苦,但仍不斷參加長跑賽事。三年以來,佢兩母子一共參加超過150場比賽,差唔多走遍台灣全境。

圖: 小比的跑旅雜記
因為長期彎腰推住小比,陳嘉齡嘅腰部有勞損跡象。唔少朋友都勸佢減少參加賽事,保養好身子。不過陳嘉齡解釋話:

「醫生話小比個病令佢嘅壽命最多得廿幾歲,所以今日我哋跑完一賽,都唔知可唔可以跑下一場。我希望喺佢離開之前,大家可以創造更多美好回憶。」

陳嘉齡完成呢場超馬之後,將計劃今年秋天同小比去挑戰玉山及嘉明湖等地方。

多年推住小比賽跑,陳嘉齡已累積唔少傷患。 圖: 小比的跑旅雜記

我最親愛的寶貝:
從你出生的第一天開始,望著巴掌大滿身皺紋的你,未婚生子的我不禁要問,到底這是上天給我的禮物?還是老天爺在開我的玩笑?

曾經有人問媽咪,你家小比何時開始會笑?

媽咪跟他說:「我家小比是帶著笑容出生的唷!!」…

Posted by 小比的跑旅雜記 on Sunday, March 14, 2021

小比的跑旅雜記 Facebook 專頁

資料: 聯合新聞網台灣蘋果日報


文章為作者意見,不代表Fitz立場。