Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > [康宏圖騰跑] 報名費與捐款 朝三暮四現代版?

同大家講個成語故事先:

話說有人養咗一班馬騮,每隻馬騮每日有七份食物,朝早三份,夜晚四份。有日馬騮仔覺得唔夠食,就向主人要求更多食物。主人話:「咁朝早每隻馬騮就有四份食物,夜晚就畀三份啦。」結果,馬騮諗咗陣,覺得好似多咗,就接受咗主人嘅提議。

呢個成語叫「朝三暮四」,意思係指呃呃騙騙嘅技倆。呢個星期,圖騰跑開始報名,有網友就向 Fitz 及網上群組廣發下圖:

個人組及四人隊際,計晒報名費同捐款,57公里比舊年就加咗100蚊,16公里就加咗50蚊。但細心留意,會發現基本捐款每人由500蚊減至250蚊。

即係話,大家總共畀嘅錢相隔一年,並唔算加得多,但其實報名費就大幅增加,而捐款就大幅減少。如果報名費同捐款都自己搞掂嘅話,當然無乜問題。問題係如果諗住搵人贊助捐款,咁就無疑要畀多好多報名費。

至於其餘山賽係點? 苗圃挑戰12小時已定於6月11日報名,不過網頁仲未有細則;另一個重要山賽雷利衛徑長征,亦未有消息。

而已經開始登記嘅樂施毅行者,無論報名費同捐款,都同舊年一樣,無任何改動。

百物騰貴,升斗市民都要頂硬上啦。

Fitz 文章連結: https://fitz.hk/?p=93829


更多:
Fitz Facebook專頁
香港長跑行山比賽時間表
Fitz Running 跑步