Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > [日本馬拉松] 沖繩那霸馬拉松 唔睇衝線睇落閘

隨住早年香港來往沖繩有廉航航班,沖繩成為香港人熱門旅遊勝地,影響所及,每年一度嘅「那霸馬拉松」亦受到本港跑友追捧。

那霸馬拉松有超過30年歷史,比東京、大阪等大城市馬拉松更具江湖地位。亦因歷史悠久,全城市民對馬拉松比賽都大力支持。比賽當然極有氣氛,而民間的補給品亦相當豐富,可說是一個美食嘉年華。

除此之外,那霸馬拉松最大亮點,肯定是終點前幾十米的大閘。因為大會準時在限時一刻落閘,絕對無情講!而近年,這個「落閘時刻」已在網上直播。因為,比賽限時6小時15分,賽道有不少暗斜,不少新手往往望門輕嘆。

2018年那霸馬拉松於12月2日起跑,大家記得準時留意大閘情況(最後一個閘口落閘時間是香港時間2:00pm)。

2014年落閘情況

那霸馬拉松2018

日期: 12月2日 (星期日)
時間: 上午9時  (香港時間上午8時)
起點: 國道58號線明治橋交叉點
終點: 奧武山陸上競技場
距離: 42.195公里
限時: 6小時15分
名額: 30,000人

路線圖及高度圖

沖繩那霸馬拉松大會網頁

Fitz連結: https://fitz.hk/?p=108885


更多:
Fitz Facebook專頁
香港運動比賽時間表
Fitz 跑步 Running