Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > 渣馬—教曉我的二三事

渣馬—教曉我的二三情事_01今年我跑半馬第一槍挑戰組。剛出院, 幸保貞操, not PB yet not PW.

第一, 上天從來不喜歡跑友。跑步時, 特別是比賽, 天氣不是太熱便是太冷, 再唔係,就如昨天, 落狗屎。四小時落了廿年總雨量, 到中午時, 便太陽出來了。天氣既嘢, 我們真是識條iron!

第二, 龜縮你便無得吹一世。乳戰過, 身價不同。正如蠱惑仔有刀疤一樣, 是戰績。所以我沒有聽隔離陳C9力勸, 她堅信落雨跑步是會死人的。試想日後一班跑友老吹昨天比賽, 而你無得搭爹, 你話幾無癮呢? (受傷當然不計) 如果你因為身邊C9退出, 你要想想你有多愛跑步。有些事情, 做了你永遠不會後悔, 其實落雨沒什麼大不了, 只是路滑容易跣倒, 不做的話, 你會怪自己not being part of the history.

第三, 落雨一個人跑叫戇鳩 。同七萬位院友一起跑, 叫做型!

第四, 廣東粗口有助堅持下去, 朋友從日本飛來香港跑全馬,沿途不時用相機拍片, 他給我看一段片, 他問我片中跑手在咆哮什麼, 條片應該是在青馬橋拍的, 當時雨勢超大。內容很難用英文解釋。跑友好火, 他望著個天說, 屌你老母, 就係咁大呀, 再大L啲呀笨! 朋友話這位跑友邊swear邊跑回終點, 四小時廿分左右完走。

第五, 不要贏得時間, 輸掉品格。見到一位半馬跑手為了做時間, 在三十八公里位置, 用力推開前面的全馬跑手, 他已堅持到這裡, 為什麼你不跟他說加油, 反而要推撞他呢? 冚家剷

第六, 同樣是做時間,另一位跣倒後像美式足球員一樣撞向女義工, 跑手連sorry都沒說一聲便繼續跑, 女義工很久都站不起來。

第七,完成一次渣馬Hi足一年,老嚟足一年

第八,跑友心中團火是淋不熄的。在鵝頸橋底,見到一位只穿背心短褲的阿叔輩師兄給橋上駛過的車濺下來的冷水兜頭淋,無兩噸都有一噸,圍觀的人都嘩一聲,師兄即時擧起雙手,像拳手般話畀大家知我無恙,那一刻,我想跳過圍欄同佢再跑一轉

最後, 感激別人給你的力量勁Lpower gel, 見到一位師兄經過每一個水站都會走過去跟工作人員講多謝和辛苦哂, 水站朋友跟他說招呼唔到, 飲多兩杯, 好攪嘢。於是, 我便跟著他一起玩感激, 半馬保貞操完勝。

本文原載於Facebook群組長跑長友,已獲作者授權轉載

更多:
Fitz.hk Facebook專頁
[去吧! 渣馬] 識得問 梗係問時間啦
[渣馬2016] 抽筋人數大減超過一半!
Fitz Running 跑步


文章為作者意見,不代表Fitz立場。