Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > [親身實證] 唔跑唔知身體好!

 

續上篇《[親身實證] 變都樣埋 當阿Bob遇上森美

唔跑唔知身體好!

每個人都有佢自己跑步的理由,有啲人係想減肥,有啲人想強身健體,有啲人想挑戰自我。但呢種心態係會隨住越跑越多而有所改變。

點解要跑步
我起初想跑步嘅原因一定係想減下肥同身體健康,但跑步呢種病好奇怪,跑下跑下就會好多嘢諗,諗下點樣先可以令自己跑快啲,點樣可以跑耐啲長啲?尤其係當你病入膏肓嘅時候,更加會做好多傻事,例如一條友無啦啦會走去青公索返廿幾三十K都係等閒事。好彩我家獄長深明大義,我啲批文從來都係即批。到咗家陣,已經去到一個星期點都要跑返幾日嘅情況,月索二三百K已經成為習慣,慢慢就更加能夠配得起院友呢個名。

跑步從來冇分對與錯,只有愛與不愛,當你愛上咗佢之後,人會變得瘋狂!XD!從前我會告訴你我係為咗健康所以去跑,家下我會告訴你我係為咗可以繼續跑落去,所以我要健康!

唔願意上鏡的獄長

跑步從來都係一個人嘅事
雖則話跑步最緊要有海景同有院友啫,但我始終都覺得跑步係一個人嘅事,無論背後有幾好因素去支持都好,始終你唔換衫,唔換跑鞋,一切都係嘥氣。所以我好認同好朋友D小姐同我講過嘅一句說話︰心動不如立即行動啦!只要你肯走出你身處的comfort zone,出去好好自虐一番,我很肯定你一定會體會到不一樣嘅 人生。記住,跑步從來都係跑自己,唔好同其他人比較。除非你係非洲藉選手啦!

左起︰我,跑玩日本主持Charles,好重要的D小姐

下次再同大家講下跑步的二三事,就係<裝備L是如何練成>同埋<中槍緊要要過PB>……

(待續)



更多:
Fitz.hk Facebook專頁
[親身實證] 變都樣埋 當阿Bob遇上森美
跑比賽 要知道的二三事
[日本三連馬之一] 京都馬,終於成功完走
Fitz Running 跑步


文章為作者意見,不代表Fitz立場。