Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > [有毒慎入] 識玩,一定要帶女友去玩呢個 (前篇)

剛剛去年的7月,有很多『非苦』隊友去了瑞士參加了一個山賽 –「Eiger Ultra Trail」。見佢地玩完之後都讚不絕口,影番來既相超級正* (可以用J到出血來形容)! 結果半年前下定了決心報名參加。

Eiger Ultra Trail 是 Ultra Trail World Tour (UTWT) 既其中一站。 當中最特別的是有一個 Couple Team 的51km比賽,可以俾山友同另一半一齊挑戰 UTWT level 既比賽。*(當然Couple Team 是可分男男,男女或女女)。當時不斷用隊友靚相瘋狂灌輸及轟炸後,女友成功『落搭』。最後我倆報名參加了E51 Couple Team。

圖: Eiger Ultra Trail 有4個里數可供報名,分別為101km, 51km, 35km 及16km   *(而51km則設有Couple team 比賽)

地理簡介:
Eiger Ultra Trail 既路線其實是大約圍繞著瑞士艾格峰(Eiger)跑一個圈,而艾格峰是屬於阿爾卑斯山脈的山峰,是少女峰(Jungfrau)及莫希峰(Mönch)東部延伸的高峰。而起點及終點位置是位於 Grindelwald 附近 (瑞士著名旅遊區)所以十分方便。

圖: 比賽係圍繞著阿爾卑斯山脈,所以全程景色可以用無敵來形容! (網上圖片)

講番個比賽其實都極其挑戰性,頭 25km 係全程上斜,後 25km 係全程落斜。途程 51km 及總升降 3100m,而且最高點達到2650m (即大約3個大帽山咁高~~驚驚),係香港根本無呢個高度俾你行。另外,限時係14小時,聽落好似大把時間,但其實歐洲既山徑同香港非常唔同,而剛於去年完成 E101 的隊長 Captain William 就打過一個比喻,如果要穩陣在限時14個鐘完成 E51 的話,必須練到擁有毅行者做到24小時內既實力。(當我同番女友講呢番話,佢大受打擊,haha! )

圖: 先全上再全落,途程51km及總升降3100m
(Ref, 對比同距離香港既山賽Translantau 50km, +/- 2300m, 圖騰跑 57km,+/- 3400m)

為左達成完成比賽呢個目標,由上年報名後,已經為左女友制定一系列的 Training 及比賽 (魔鬼教練 mode)。而家距離Eiger 仲有3個月左右,除了一般訓練及比賽外,還要在香港搵一D類似歐洲山徑的路段訓練,非苦的隊友就推介 ~

  1. 雞公嶺:是香港一條比較似歐洲山徑的路線
  2. 大帽山波波頂:蓮姐來回練上落,針對大上大落鈄訓練

近月,女友既實力不斷慢慢進步,對只求完成為目標的我們漸見曙光~

圖: 重點訓練之一,人肉拖拉車(被拉的表示痛苦)
圖:大家幻想下同另一半係阿爾卑斯山脈奔馳係幾咁爽YY (網上圖片)
圖: So sweet ~ (網上圖片)
圖:如果成功完成除左Finisher Tee外, 仲有一塊阿爾卑斯山*(應該係, 除非唔係)石頭既Finisher Medalor call : Rock

圖: 2017 年既 Eiger 51 Couple Mix team Starting list,見到都有一對香港Couple。希望佢地睇到,在此出發前相認一下 ~ 哈


P.S. 希望篇文唔會有新X期效應!

希望3個月後再有機會寫『後篇』分享自已既靚相同完成感受~ haha!

如果大家有興趣不妨睇下:  https://www.eigerultratrail.ch/en/e51-couples.html

另送上『非苦』隊友 Billy 去年完成 Eiger E101 的影片 ~ 好正!



更多:
Fitz.hk Facebook專頁
[怯~你就輸了!] 一對踏上大賽頒獎台的地球人
[全馬初體驗] 全馬同100km 邊樣辛苦D?
識揀,一定係揀跑「山」女做女朋友
壞人 [email protected]
Fitz Running 跑步


文章為作者意見,不代表Fitz立場。
歡迎投稿: https://fitz.hk/contribute/