Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > 越野跑女生的斷捨離
大嬸好想打開佢地個背包,睇下點解可以得咁少野

大嬸成日有一個不解之謎: 大家跑同一條路線,點解其他跑手 (特別是男同學) 嘅行裝往往都咁輕便和瀟灑,而自己個包包總係大大份、重甸甸? 唔通因為大嬸有強迫行為,過份有備無患和騰雞,帶左太多無謂野?

好,就來一次斷捨離吧!

操完山沖涼,對其他人而言可能是奢侈品,但對大嬸來說是必需品,畢竟在公共交通工具內發出嗅味會令自己和乘客不安,必定同你保持社交距離 x2。所以大嬸計劃行裝會較審慎而全面。

斷捨離前的大嬸
斷捨離後的大嬸

斷捨離第一步: 分類。假設今次是在晴天操山 (因夜山和下雨所需裝備不同),首先把物品分為「必帶」(essential);有都唔錯 (nice to have);和「奢侈品」(luxurious)。大嬸嘗試將必帶物品減至最少,但有些還是好掙扎,放左落袋又攞番出嚟幾次。希望大家俾下意見。

必帶物品 (essential)

  1. 飲料 (水、電解/能量飲品、鹽丸/糖)
  2. 食品 (energy gel、bar等)
  3. 防曬
  4. 替換衣物、毛巾
  5. 洗頭水、沐浴露
  6. 面霜
  7. 消毒搓手液 (疫情期間,不可不帶)
  8. 紙巾 (男跑手通常唔帶,但會問人借)

有都唔錯 (nice to have)

  1. 梳 (唯有用五指梳)
  2. 拖鞋 (好難接受沖完涼再著番對污糟鞋)
  3. 環保袋 (用來裝個好嗅嘅背包同鞋)
  4. 眼霜 (男人唔明架啦!面霜唔能夠搽眼。絲打們,你話呢個係咪必需?)
  5. 蚊怕水/蚊膏 (冇位帶唯有跑快D,唔好俾蚊追到!)
  6. 風褸?? (呢個係咪必需呢? 天氣變幻莫測! 同埋香港商埸通常都好凍!)
  7. 雨傘 (可用來遮太陽,尤其在烈日上山,可降低溫度。)
拖鞋有輕如薄底1cm
有大如幾cm厚嘅 recovery 拖

奢侈品 (luxurious)

  1. 急救用品?? (呢個最掙扎! 好似係必需,但最佔位! 只好帶幾塊消毒膠布)
  2. 護髪素 (頭髮打哂結,唯有下次洗頭補番用)
  3. 行山杖 (上山好想有,落山嫌阻埞。唯有練好耐力和肌力)
  4. 後備電 (想唔帶好易,一係唔好影相、碌手機,或換部新電話就包夠電用)
  5. 化妝品 (如果擔心沖完涼出嚟同行朋友唔認得你,呢樣就係必需品啦!)

大嬸為左讓行裝減磅在坊間搜尋了一些超輕和慳位產品,包括毛巾和環保袋。(見圖)

神奇環保袋 (用叮噹tone),摺埋後如紙巾大小
濃縮毛巾,總可有容身之所

後記: 斷捨離之後,發現包包仍比男跑手重一倍。似乎男女平等仍然是遙不可及?


文章為作者意見,不代表Fitz立場。