Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > [逆流大嬸] 自尋短線自得其樂

釣魚翁

疫情反覆,望穿秋水的實體賽仍然遙不可及。不過香港人一貫轉數快,應變自救,五花八門的虛擬跑爭相出台,各自各精彩。不過當萬物皆虛擬,不代表我們要降低要求。大嬸一向精打細算,報賽事要物有所值,尤其虛擬跑,基本上無水站、零補給、無路標、比賽氣氛欠奉,跟自己操山無分別,但大部份都有收取報名費。

最近大嬸尋得全城最短路線虛擬跑 – TGR (The Green Race) 的 Hard As Nayls ,報名費仲超抵,以1K 1蚊計算,最短距離是4K組別,報名費4蚊,有bib、有排行榜、頭三名有獎,還可順道遊古蹟,堅係疫情價! (香港人除左鍾意返工、睇紅葉,呢期對古物古蹟有一份特別情懷。)

Hard As Nayls (12/12/20 至 21/2/21) 不是熱烘烘的大賽事,對好多人來說有點陌生,每年都會為非牟利機構籌款,今年有三間受惠機構: Naylor Education, Sai Kung Stray Friends Foundation 和Exchange & Empower (支援尼泊爾女性越野跑手)。賽道主要在清水灣釣魚翁、西貢、將軍澳一帶。分100K、50K、22K (部份要游水,不過泳灘好似仍關閉)、20K、8K (小朋友可玩) 和4K (家庭為單位),可說是大包圍,由嚴肅長途山友到 hea 玩合家歡都可以參與,而且不限次數上載成績,跑到你滿意為止。

咁抵玩嘅賽事梗係叫埋跑班首席長老 May 姐一齊玩,我地慳慳地用$20報20K組。TGR 活動素來多外國人玩,可以自 high 參與一場國際賽事。20K屬短途賽,爬升約1000m。為了增加動力,我向 May 姐提出一個輕輕鬆鬆但堅唔離地 (measurable and achievable) 嘅目標:

「May 姐,不如我地今日當 recovery run,做個 Sub-4 連影相。」
「又話郊遊 mode! 咪玩,你唔記得我已是60+的婆婆嗎?」
「但你係兩星期內走兩場100K嘅外星婆婆,go、go、go!」
「喂呀,咪開咁快啦,我都未撳錶!」

可以自定 Bib no

起點是清水灣二灘巴士總站,走 2K 斜路,到清水灣鄉村俱樂部閘口,轉右踏上釣魚翁郊遊徑,約3.5K到「蝦山篤」,有長木椅面向整個清水灣,火石州一帶群島盡收眼底,是文青看海的打咭位。大嬸當然不會錯過做偽文青,但 May 姐卻趕緊腳步沒有留影,似乎 Sub-4 目標發生了效力。

大嬸在「蝦山篤」思考人生

跑到釣魚翁山腰之際 (賽道不攻頂),迎頭遇到幾個十來歲的青少年,似在搵路。其中一位男生,帶著一臉稚氣加半臉認真問大嬸:

「請問呢條喺唔喺通向成功之路?」
(咁哲學嘅! 玩嘢呀?)
「我答唔到你。去唔去到成功要視乎你有無付出努力!」哲學問題哲學回答。
「…….」小朋友遇上喜歡搞事的大嬸,一時間不知點回。
「其實你地想去邊?」
「釣魚翁山頂。」
「過左啦,你地走緊相反方向出馬路,你地仲想唔想回頭去攻頂?」
「我地要成功!」少年們沒有半點懸念。見他們語氣堅定,大嬸指示他們走一條上山的小徑。

就是年輕,星星也可以摘下來!

約8K去到五塊田(好一個鄉村味的名字),落回清水灣道,向清水灣方向走3K行人道,到大坳門迴旋處轉左入龍蝦灣路,再走2K到清水灣騎術學校。臨近學校時會經龍蝦灣石刻(於1983年列為法定古蹟),全港現有126項法定古蹟,如果唔趕時間,值得行落去打咭。

龍蝦灣石刻在此沿石級落海邊,有指示牌
古物古蹟辦事處圖
古物古蹟辦事處圖

騎術學校右旁是龍蝦灣郊遊徑入口,是今日最後一個要打的大佬,到頂是291m的大嶺峒,雖然不算攞命,但艷陽高照,又到尾段,點都要俾啲掙扎,特別是有 Sub-4 的目標,總想達到。幸好龍蝦灣郊遊徑沿途有靚景,遠眺南北果州,碧海藍天,涼風拂面,令人振奮,給力過食 gel。

龍蝦灣郊遊徑景色冇得輸
May姐,俾啲掙扎

上完龍蝦灣郊遊徑,已有點累,落到到清水灣郊野公園,兜個細圈離開大坳門,最後3K跑馬路回清水灣一灘,再去二灘衝線。希望做到 Sub-4,大家加快腳步。最後一段由二灘石級返回巴士站路面時,發現被政府用鐵欄封住,要爬過這個小小彩蛋,向終點直奔,結果3小時42分完成。

Sub-4 啫 (留意番,我地只係跑20K,唔係全馬),不過大家都 high 過攞獎! 開心其實好簡單,年齡不是局限,未試過不是藉口 (又諗起某個教練),只要你肯踏出第一步!


文章為作者意見,不代表Fitz立場。