Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > [郁民教室] 運動場踏出「第一步」

[郁民教室] 運動場踏出第一步f你一日唔去跑,你嘅運動計劃無論點樣完善,都係唔會實現。而對剛踏出「第一步」嘅跑友而言,運動場其實係適合練跑地方,因為:

  1. 有設備完善,有換衫、沖涼、飲水、儲物設施;
  2. 唔使諗路線,圍圈跑就得;
  3. 比起街上較安全;
  4. 每圈400米,容易計算及記錄練訓進度。

事實上,跑到某一階段,有唔少高手亦需倚靠運動場作加強訓練,用以提升速度及耐力。所以,跑季高峰時期,香港嘅運動都會人山人海,熱鬧非常。

熱身喺跑道以外做,咁就啱嘞。
熱身喺跑道以外做,咁就啱嘞。

而政府轄下大部份運動場,都會開放跑道畀公眾跑步、步行。一般而言,日間有團體借用,跑道不開放。而真正的公眾時段會在黃昏之後。

不過,到運動場跑步亦要留意以下問題:

  1. 注意禮儀:跑道裏盡量不要停留或做熱身運動。而內圈、外圈也有分不同速度。(通常內圈屬快跑。) 留意當時情況,以不阻礙他為原則。
  2. 運動場跑道舖設軟膠,與街道硬地分別很大。如打算參加路跑賽事,仍應出街跑下。
  3. 初次練跑,不妨先去運動場睇視一下。好似話有啲運動場,儲物櫃係要自己帶鎖。

運動場嘅規例、開放時間、設備等,可去康文署網頁細看。

更多:
Fitz.hk Facebook專頁
夜晚進行和緩健走 血管更年輕
[唔怕酷熱] 全港5條室內緩跑徑
Fitz Running 跑步