Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > 長跑之歌: 不要停下,朋友!

運動講求心、體、技,缺一不可。而筆者我在運動中算係比較熟悉長跑,但又唔係高手或者教練級數,所以只算略懂皮毛。不過都知道要跑出成績,不同部位嘅肌肉鍛練都要周全,練跑嘅各式 Program 如 Tempo、interval 等亦要根據目標好好制定。而長跑動輒以小時為單位起跳,除左要有堅毅不放棄嘅意志,正確跑姿都非常重要,否則硬食幾個鐘不必要嘅損耗真係唔講得笑。

雖然各家各派都有少少不同講法,但正確跑姿都離不開上半身保持挺直穩定,手臂以肩膊前後擺動,腳掌落地後盡快摺腿減少觸地時間,達至有效嘅重心轉移,並以推/送髖帶動雙腳擺動等等。所以我就以有限嘅長跑知識同經歷結合改左一首歌詞,有錯請多多包涵。

本來呢隻改詞係响年幾之前同一班柴蛙蛙跑友嘅戲言,當時只係得一句 (無錯,就係教練不停叫大家摺腿時,聯想到嘅一句:摺…摺…摺…),懶洋洋嘅我就當然無再作落去。不過受到 Wing Leung’s Outdoor Blog 嘅《雙坳很難》啟發,就好似醬爆咁燃起心中一團火,做事唔可以半途而廢,決定填晒成隻佢。原歌屬於出賣年齡系列,90年代初唱到街知巷聞嘅兒歌《小老鼠與大花貓》,本身已經好有喜感,希望改得唔太差啦。

原作: 小老鼠與大花貓
作曲: 姚大偉 作詞:祖詩
編曲: 歐志雄 原唱:秦、葉珮珩/胡楓、陳婷欣 (Zue)

《不要停下朋友》
改詞: AlvinCY

Keep…Keep…Keep…
是暖身都要做足我勤力不偷懶
Keep…Keep…Keep…
負重跳繩也做足,Keep Keep Keep
胸腹背肌鍛練,Keep Keep Keep Keep Keep~
Tempo 快跑長課玩不完
抽筋爆偈嘔電,縱是常出現
不要停呀朋友
不要停下朋友那管累了

摺…摺…摺…
食過了 Gel 兩大包能量充足了
摺…摺…摺…
是兩腳都要做好,摺摺摺
Hamstring 要好肌力,摺摺摺摺摺~
Tempo 快跑長課玩不完
嘩哈我真本事,腳步如閃電
不要停呀朋友
不要停下朋友覺得未夠

推髖兩手擺動,Keep Keep Keep Keep Keep~
Tempo 快跑長課玩不完
辛苦爆錶濕熱,縱是常出現
不要停呀朋友
(跑友: 頂多兩K朋友)
不要停下朋友快克服了
要輕鬆腳腕應用,摺摺摺摺摺~
街跑斜路長課玩不完
Show 出我真本事,尾段如閃電
不要停呀朋友
(跑友: 竭盡全力朋友)
終點見啦朋友滿足樂透

Fitz 連結: https://fitz.hk/?p=101959

更多:
Fitz Facebook 專頁
業餘運動的抉擇
循環泳線七不思議事件
在跑步運動上,你覺得自己係阿樂、比達定係悟空?
AlvinCY@Fitz


文章為作者意見,不代表Fitz立場。