Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > [黃浩聰跑步回憶錄] 第七篇 小粉絲

江湖有個傳聞,能夠贏晒香港六大山賽 (苗圃、雷利、毅行者、樂善盃、東北縱走、昂步棧道) 會被公認山界最強。對於啱啱新手村出黎闖江湖嘅我黎講,呢個稱號實在太吸引。

2012年1月1日,東北縱走,我第4,梁超賢第1

2012年1月11日,我第2,梁超賢第1

超賢囊括晒「樂善」「東北」「昂步」三個大賽冠軍, 佢上台拎獎嘅一刻,成為我最憧憬嘅畫面,超賢亦成為我嘅偶像。

2012年4月,Action Asia Sprint – 梅窩,我再次遇上超賢。比賽完搭車嘅時候,我同超賢一齊坐,仲向佢表達小粉絲嘅傾慕。佢好謙虛咁講:「其實我唔係最強,只係前排狀態好,仲有好多本地選手同外國選手更強。」

佢再向我分析現時山界形勢:「毅行教室主要練毅行者、天鷹集中玩樂善盃、健行之友習慣遊山玩水…… 呢啲都係山界最出名嘅門派。而我所屬嘅消防隊亦有好多隱藏高手。」

喺超賢口中,山界就好似一個武林: 各大門派,派出精英參與幾場大賽,爭奪盟主寶座。但每場大賽嘅距離同路況、組隊安排、選手嘅狀態,都會產生唔同嘅比賽結果,要場場都贏絕對唔易。越野跑唔似路跑咁一面倒,只要肯力,充滿住機會,我地講好咗樂善盃再決一勝負。

為咗追趕超賢嘅腳步,呀競為我安排一星期兩課嘅城門河特訓。有一次,我哋快過架單車,單車呀叔驚嘆:「嘩,你哋有4分Pacing」。我心入面暗喜,但呀競即刻同我講:「你記住,4分 pacing 只係好慢!」

同時間,假日加入健行之友操山,認識到安哥、花哥哩啲前輩,帶行特別路線,學識爆林。

2011年5月,點滴揹水行,係一個揹住5kg水嘅慈善步行。我一起步就跑,結果快第二名30分鐘。當時啲人笑我傻:「邊有人係慈善步行跑嫁?」

練跑半年,我感受自己好大變化,由開頭唔鍾意跑,到跑到唔識停,仲好積極咁周圍向人請教,加入唔同嘅團體學野。全因為有咗目標,有一個想要超越嘅人。

2012年11月,預備緊樂善盃嘅時候,收到一個突如其來嘅邀請,今次仲係100公里4人隊際賽……

2017年聰Sir參加Hawaii – Xterra Trial Run world Champion 圖: Wong Ho Chung 黃浩聰 Facebook專頁

現時視角

我諗每個人初出道時候都有一個偶像,哩個人會吸引住你去模仿、去追趕、去超越,從而引領你進步。而我嘅偶像係超賢。你嘅偶像係邊個呀?唔好講我,講其他人,講埋年份,我想知呀

原文載於 Wong Ho Chung 黃浩聰 Facebook專頁


文章為作者意見,不代表Fitz立場。