Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > [黃浩聰跑步回憶錄] 第三篇 熱奶茶

跑步? 咩黎嫁? 跑步可以搵到幾多錢? 唔好再搵我跑步啦……

「青蟲不易捕,黃口無飽期」

結完婚用盡我一生嘅積蓄,銀行戶口得返幾千蚊,婚後同父母同住,但我連每月供養父母嘅錢都唔夠,望住幾十尺嘅房,兩尺半嘅床,我只能更努力搵錢,俾屋企人過好少少嘅生活。

當時,我連供養父母嘅錢都唔夠。為左報答父母收留,幫呀爸做搬搬抬抬嘅工作,免得佢老人家整親。午飯時慣左同呀爸落茶餐廳食,無論天氣幾熱我都淨係飲熱奶茶,因為凍飲要加兩蚊,就係為左慳果兩蚊,慢慢就慣左果種味道。

跟住仲有一次電單車交通意外,整親條腰,醫生診斷係椎間盤突出,一做粗重野條腰就痛,影響到我做唔到野。其實我從來都唔係貪心,我只係想滿足基本嘅生活需求,但無論我點努力,都只係徒勞無功。

聽到身邊嘅人炒股票黎賺錢,我學學下仲賺到啲快錢,但一次投資失誤又輸返晒。果陣好興一句說話「年輕不怕後悔」輸晒所有嘢,就重新來過。

嗰次之後,我明白到做人要腳踏實地,努力拼搏,肯捱唔怕辛苦,賺到嘅財富先真正屬於自己。如果無付出努力之下搵返黎嘅財富,唔會珍惜,亦都無意義。

灰暗嘅日子,始終都會過去,我儲到少少錢,搬咗出黎住,亦已經適應消防員嘅生活,仲開始儲到個肚腩仔。昔日嘅光輝,已經完全褪色。跑步? 咩黎嫁? 我而家咁樣仲跑到咩?

直至有一日,部門出左個email招募體能教練(PTI),老總鼓勵我離開舒適區,投考新嘅職位,結果成功取錄。唔係因為我特別出色,只係因為無咩人報名。原來肯嘗試已經贏左好多人。

做左PTI之後,我終於有機會接觸返跑步,當我再跑返比賽時,我先發現,要填補三年嘅真空期唔係咁易……

現時視角

每次辛勞過後,我都會嘆一杯熱奶茶,佢除咗岩我口味,仲有我背後嘅故事。

從生活嘅掙扎我領悟到做人要腳踏實地,一分耕耘 一分收穫,呢個道理同跑步係一模一樣。

每人嘅背景都唔同,我係克服左現實限制之後,先開始追夢想嘅人。亦都因為咁,我搵到生活中嘅平衡點,等認清方向之後,可以行得更持續更遠。

離開舒適區,肯踏出第一步,肯嘗試,原來已經贏左好多人。

待續……

原文載於 Wong Ho Chung 黃浩聰 Facebook專頁

感謝聰Sir授權轉載


文章為作者意見,不代表Fitz立場。