Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > 黃浩聰UTMB後感: 只要肯努力,一樣可以

黃浩聰在 UTMB 2021 以男子第10名衝線,再度為香港爭光,但過程原來一啲都唔簡單。以下係聰sir賽後喺 Facebook 嘅分享,特此刊登:

第三次跑UTMB,希望突破2019年嘅時間,但今年開凍,對於炎夏訓練嘅我來講有啲不利,大會亦係賽前兩日發出訊息要求係 base kit 上再附加 cold weather kit。我按住上次分段時間走,去到80km Courmayeur 快左10分鐘,諗住有機會做到。但經過100K嘅賽道最高點 Grand Col Ferret,當時大約係4-5am,極之寒冷同大風。受寒冷影響,精神狀態好差,雙眼睇野好模糊。之後仲仆親成手血,去到 CP 俾工作人員發現,捉左檢查傷口同包紥。

接下來後半程因為睇野唔清楚,好難捱,但我知道係香港好多跑山嘅朋友睇住我,支持我,我唔可以放棄,即使做唔到目標,起碼都要盡力去做。最後我搵到方法,一到崎嶇路嘅時候就捽一捽眼睛先,或者清水洗洗面,可以短暫睇清楚幾十秒。

去到125km Champex Lac,Viann 同我講只要追多兩個就可以男子 Top 10,我定呢個為目標,一定要追到前面兩個。

最後,我用左23小時17分40秒完成,171.5公里,10042米攀升,男子組第10名,有得上頒獎臺。

我係香港炎熱嘅夏天練習,生活係低海拔,用土炮大帽山模擬外國高山……雖然好多條件限制,但係連續兩屆UTMB可以登上頒獎台嘅例證中,證明只要肯努力,一樣可以。

雖然今次比賽唔完美,但今次獲得嘅經驗,亦令我相信下次可以跑出更好成績,我會再挑戰


文章為作者意見,不代表Fitz立場。