Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > 200個like謀殺案

為咗一個 like,你會去到幾盡?

有人去自殺崖玩倒樹蔥 (當然set好機自拍或他拍),有人開 live 喪食,最終暴弊。大家都覺得佢地魯莽、愚蠢,為刷存在感唔洗去到咁盡。不過條命係佢地,想點玩自己負責。

但如果利用女性的身體去換 like,就過晒條雙白線。

近日 FB 見到某跑界攝影師出個 post,影一位女跑手的背面和遠攝她很細小不清的正面 (當然對男性來說具吸引力和聯想),叫網友俾 like,如果夠200 like 睇清晰正面,1000 like 送大頭!

彷彿去了街市,埋嚟睇埋嚟揀,10蚊斤菜心,買夠兩斤送蕃茄。但起碼菜心是屬於你的貨物,我地亦唔需要顧及菜心的感受。一位女性在街上跑,可能預左中鎗,或俾人多望兩眼。不過佢唔會想被人利用她的 body,明碼實價作販賣 like 的用途,你賺like,唔可以謀殺別人的尊嚴,不是道德L,是基本野。

攝影師可能認識被攝者,他說出 post 後獲得她的同意刊登照片。不肯定當事人是否覺得事到如今,唯有同意。就算同意刊登,亦唔等於贊成你利用她的身體和肖像來呃 like 做買賣。

最近見某著名女跑手出個衝完圈的 post,原本好日常的一件事,但有網友留言話佢:「頸以下缺點全部暴露晒出離,老細,你真失敗。」活生生是一宗欺凌! 在跑界,女性永遠是小眾。身邊很多女跑友反映,她們在山上在路上在網上,身材樣貌往往成為周遭的取笑焦點,但都敢怒不敢言,想出聲,又怕被網絡欺凌。

刻意用女性的樣貌身材做槓桿謀取利益,明顯是一種冒犯。而且更引來網友高談闊論女性的身軀,造成二次傷害。可能你會說玩下啫,洗唔洗咁認真? 不過就係咁玩下玩下,女性就被變成「你條菜」,用嫩口、爽口來形容 (還有更多不堪入耳的),再不是地球上另一半的人類!

尊重,要求真的很高嗎?

如果你認同要尊重女性,請俾個 like 呢篇文章,為女性發聲,希望有1000個 like,let’s make it loud and clear!


文章為作者意見,不代表Fitz立場。