Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > 2015我的最佳禮物 人生首個半馬​獎項

2015我的最佳禮物20151213  我成功奪得人生第一個半馬拉松獎項
雖然只是分組第7名,但對於一個沒有接受任何跑班訓練/業餘跑手的我來說
已經是我近年跑步生涯上一大代表作

題外話
這個「寶礦力水特皇者之戰」賽事是小弟第2次參與之賽事
(對上一次參加是2013年半馬賽事,當時狀態未及現況和當天下著大雨,當年只能力保Sub2下以1″54 完成)
這個比賽對我來說很重要 – 作為1月渣打馬拉松之最後備戰賽事之一,估計一下自己狀態如何,及預計1個月渣馬大約完成時間更有把握
與及,希望將小弟封塵多年之半馬PB打破(舊記錄: 09年渣打半馬 1”48”48)

由於在早前Gigasport 10K賽事上成功以39”27做出人生第一個10公里Sub 40之佳績
由此賽前對這個賽事有一定之期望
但賽前約一星期,休息欠佳與及一些心理狀況出現了問題,不得不調整賽前之期望
(說的是賽前一晚我係有諗過…….放棄諗SUB乜SUB物PB就當贏)

不知是否因為放低任何包袱,我從未發生過的事第一次發生
我竟然賽前一晚得到足夠兼高質素的睡眠!!
(很重要,從未試過比賽前夕我會訓到超過6小時,亦都因為咁身體疲累感覺亦都減低左好多)

記得2年前(應該話係今年Giga 10K之前任何一個比賽)
一條友去到比賽地方 + 熱身 + 上線比賽 + 完成比賽 + 之後cool down + 換衫一條友走
今時今日
除了熱身外,還要預留一定時間…….與一眾網上認識的跑友合照/相認!!
(我講緊係我去到運動場第一時間已經被一眾跑友捉住一齊影相XDDDD)

2015我的最佳禮物3 2015我的最佳禮物2
起步前由於早上線,開跑初段很快已經處於一個較有利的位置

是次比賽
策略跟一名高人的提點(係呀講緊你呀狗哥XD)
開始時不要跟一眾跑友鬥快,否則尾段會無力爆
成功地頭一公里控制在4’2x 的pacing (其實呢個速度已經係小弟練習時的爆肺mode)
之後先開始慢慢加快
到了8公里後開始感覺到雙腳有少許疲累
期間不斷提醒自己要努力控制在這個速度,不要加速之餘亦不要跌速
(對於一個沒有跑錶的人來說,pacing只能靠公里牌/nike apps報數/自己的感覺)

10K時間: 約42 mins, 還未去想目標時間
15K時間: 一小時多少少,這個開始想一個問題
我之前訂立的Sub130 target 好像有機會達標
最後1K時間: 約1:24
如果保持這個速度,幾何肯定Sub130完賽,但小腿開始作拉筋,不敢再提高速度

我很喜歡這張比賽照,再一次多謝耳耳既靚相!!
我很喜歡這張比賽照,再一次多謝耳耳既靚相!!

最後,自己手錶顯示,衝線時間為1″29″11
我不能相信自己繼10km Sub 40後,再下一城半馬能成功做出Sub 130佳績!!
衝線一刻,終點怒叫!!
當時心情當然不是高興,而是激動,因為成績反映了多個月刻苦練習沒有白費!!

呢個pacing, 唔單止快,重點係好平均,一改我好多時練習pacing唔穩定既壞習慣
呢個pacing, 唔單止快,重點係好平均,一改我好多時練習pacing唔穩定既壞習慣

我當時沒有在想排名獎項事宜
(因為見前面已經一堆快腳返終點,同埋以呢個星期狀態,Sub130已經係超額完成!)
一邊cool down一邊等候戰友們返終點
期間見到半馬成績也公佈,當時只抱著8掛心態去望一眼

不能相信事情發生
我沒想過我個大名竟然出現在得獎名單之中!!!
分組第7名!!從沒想過我可以在這個賽事上奪得獎項!!
(Sub130對我黎講已經超額完成,呢個獎項絕對係我年度最佳禮物!!)

2015我的最佳禮物8

拎到獎當然開心
但令我更開心是
一眾戰友們衝入台前拍照見證住自己拎獎一刻兼台下與自己合照
令我感受到跑步終於不再孤單的事

多謝一眾因跑步而認識的”靚腳”兼好戰友
沒有你們的共同影響
我未必有這個佳績!!2015我的最佳禮物9有機會分享下我的練習過程

P.S. 有冇聽過跑到會跑到手板都痛埋?XDD
點解呢?
亦都係我第一次比賽期間同咁多跑友隔離線「hi 5」
其實我好享受呢種感覺
因為係對大家都係一種打氣方式
對自己黎講又可以提高一下士氣!!

更多:
Fitz.hk Facebook專頁
敢夢 敢跑 你就是皇者
翱翔追夢 夢想成真
Fitz Running 跑步


文章為作者意見,不代表Fitz立場。