Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > [2024巴黎奧運] 馬拉松項目 公眾有份落場?
圖片來源

參加奧運,肯肯定係好多人嘅夢想,不過要成為國家或地區嘅代表,所付出嘅努力同時間,真係非一般人可以做到。2024巴黎奧運最近就開始研究,開放部份項目「與民同樂」,可能係大家近距離接觸奧運嘅最佳機會。

「2024巴黎奧運會及殘奧會組委會」最近公布,研究開放馬拉松、公路單車等項目嘅賽道,俾公眾參加。以馬拉松為例,奧運選手會比公眾較早起步,但都會在同一賽道比賽。情況有如現時一般馬拉松,精英跑手先行,不過參加的公眾,今次就不會獲得獎牌了。

圖片來源

有組委會成員表示,佢哋希望有更多人參與呢啲體育盛事。事實上,2016里約奧運的男女子馬拉松,分別只有約150人起步,但仍要在市內大規模封路。「2024巴黎奧運會及殘奧會組委會」的建議,的確可以不需大幅增加成本下,做到「與民同樂」,不過保安問題將會是一大挑戰。

如果成事嘅話,相信呢次一定係史上最難報名嘅長跑比賽了!

資料來源: The Local FranceRunner’s World

Fitz連結: https://fitz.hk/?p=114462

更多:
Fitz Facebook專頁
[世界越野錦標賽TWC 2019] 香港代表能否參賽 還候田總發落
Fitz Running 跑步