Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > [HK Island 50] 地獄無間之旅

HK Island 50 比賽日期係10月26日,對上次玩50公里嘅山賽已經係去年嘅「越嶺50」,果次嘅痛苦經歷仍然記憶猶新。話過唔會再有下次; 當然啦,之後咪又搵咗個原因再報咗個50公里嘅山賽囉!

今次嘅原因係乜? 咪就係今年四月玩左個 ActionAsiaEvent 攪嘅12K山賽,走愉景灣老虎頭山,覺得好正! 之後就搵埋另外三個人Ray、Ryan、Ronald,一齊組隊! 相信係一時嘅衝動,佢哋都應承咗。

之後,我哋就諗左個隊名叫「R4」。有兩個意思,第一係我哋四個嘅英文名都有個R字; 第二係「R」亦可以係「Run」,「4」英文可以讀「FOR」,四個人都可以有自己嘅原因一齊玩比賽,Run for 任何原因! 最重要係核爆都唔割!

跟住就係要開始準備啦,本着「兄弟爬山,各自努力」嘅精神。我哋係無四個一齊練過嘅,而我嘅體能亦係四個人之中最差嘅,唯有將勤補拙,自己着緊啲啦! 所以我先後,試行過比賽嘅路段,分別頭段二十公里兩次,同後段14公里兩次。

另外,仲報咗一啲短距離嘅山賽,可惜喺唔同嘅原因下,全部都完成唔到! 係全部啊! 全部啊! 呢個真係一個好大嘅打擊!

比賽前一日,攞咗號碼報,再睇下比賽資料,呢次死得啦! 原來 cut off time 只有10小時! 仲話呢個係50公里入門級比賽? 無錯,路線及上落斜係相對容易,所以係入門級。本來以為嘅12小時內完賽,只係我一相情願嘅諗法! 咁唯有將「美食之旅」改為「地獄無間之旅」! 即係,可以跑嘅路段要跑,唔可以跑嘅路段就快行! 跟住仲定埋分段 checkpoint 嘅目標時間。

到比賽嗰朝,以為一切都準備妥當,突然發現隻錶冇電? 明明前一晚已經charge滿? 喺電光火石之間,立刻攞埋個尿袋出街,盡 charge 先啦。由於起跑時間及地點喺0700山頂廣場,最快最直接的方法係 Uber,仲可以喺中環接埋 Ryan 同 Ray,點知我就撳錯咗個掣,定左位係灣仔,好彩 Ryan 及時發現,都順利接到佢哋一齊去起點。點知,呢個時候Ronald就打電話嚟話:「你哋有冇帶水啊?」「起點係冇提供水呀!」「周圍啲鋪頭又未開!」四個人,就只係我有兩支500ml 嘅水。跟住就梗係小學數學題,四個人平均分配兩支500毫升嘅水,問每人有多少呢?

由起點到CP1,大約10公里,主要係落山,雖然有少少塞人,用左1個半小時左右,不過都比大會定嘅cut off time 早1小時到達;由於係參加隊制,等齊人先可以出發去下一個 check point,所以之後嘅路程,我哋都係四個人齊上齊落。

由CP1去CP2,主要係平路,約有15公里。用左2個半小時左右,亦完成左一半既路程。所以,頭半程,總共用咗4個鐘頭多少少完成,都ok喎! 呢個時候,有隊員問:「點解我哋唔報24公里嘅組別?」「係邊個提議玩50公里㗎?」本着「不譴責、不篤灰」嘅精神,完賽後先再獨立調查啦。

補給完就出發去CP3,約有10公里,呢段路有些少上鈄,應該頂得住。不過,都唔可以掉以輕心。突然,有其他參賽者話CP3嘅 cut off time 係下午1時正,而我哋離開CP2嘅時間係11時15分,Fact Check 後知道係堅料,即係又要狗衝! 否則一定過唔到! 好好彩,最後一位嘅隊員趕到喺 cut off 之前到達! 但係同一時間,佢亦宣佈退出。因為佢知道自己嘅身體已經再無能力應付餘下嘅路程,為免攬炒,唯一嘅出路係「自撤」。我哋3R都支持同欣賞佢呢個決定。

之後,我哋3R繼續向CP4推進,中間要經過野豬徑,聽個名就知道唔係俾人行㗎啦! CP4係最後一個補給站,飲飽食飽之後。就開始打大佬,因為有三座山等緊我哋! 先上畢拿山,再過渣甸山! 落返去陽明山莊就係CP5。

CP5係終點前最後一個 check point,cut off time 係下午3:45,我哋係下午3:38到達。上埋最後一座山 – 紫羅蘭山,再由山腰返去黃泥涌水塘公園就完成!仲有1小時22分鐘! 隊友Ray已在眼前消失左,另一隊友Ryan就叫我唔好留力,去盡佢! 我心係咁諗,不過我個身體唔係好合作! 上紫羅蘭山嘅石級唔算多,但係點都好似上極都唔完; 不過,我係唔會驚㗎,因為之前已經探過路,所以都知道應該點樣分配所剩無幾嘅體力。

只要「不抽筋、不拗柴、不受傷!」就一定完成到,唔使DQ; 更加可以擺脫之前兩場比賽DNF嘅陰影,終點前2公里,係一段水泥路,只要跑到返去,就可以10小時內完成!最後,9小時56分31秒完賽。時間雖然唔完美,但係可以接受! 唯一美中不足的,就係唔能夠R4全隊完賽。

最後,好想多謝大口Sir、貴神、衡叔叔、恆爺、Franky、Kenneth、石師傅、Tim⋯⋯呢幾個月嚟,係唔同時候、唔同地點倍我一齊操山! 另外,就係三位隊友,齊上齊落。當然,仲有李太做最強後盾,操山唔同街跑,一操山最小失蹤半日,多謝您!

>

呢50公里究竟點樣捱過? 點樣喺想放棄嘅時候仍然堅持?

邱吉爾講過:「堅持下去,並不是我們堅強,而是我們別無選擇!」

香港人加油!

共勉!

HK Island 50大會網頁


文章為作者意見,不代表Fitz立場。