Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > [MidageRunner 的跑步存在主義] 我跑故我實實在在!

上星期我一個運動群組內,院友們在討論一篇關於跑步嘅網上文章,主題係 「幾十歲,你操到咁弗做乜啫?」,好多很多好很多唔運動或者唔多運動嘅人第一個反應一定係:「吸引異性搏女媾囉咪,超!」

作為一件業餘運動員仲要係中年業餘運動員,賓叔叔可以好很肯定話俾您聽,呢個係百份之二佰嘅謬誤! 再者,如果您認為一件中年阿叔無身家無地位無名車無豪宅,齋有身材有肌肉有型有款無現款而可以真係吸引到如花少艾的話,好明顯閣下同香港第七任港督一樣,係 Kennedy,堅.離.地!

中年男人之所以選擇做一件 MidageRunner 操 Fit 副偈,其實原因好簡單,宣之於口嘅表面動機係為咗健康同減肥,深藏不露嘅實情係用雙腳對抗中年危機,以身體變化身材改變重拾青春,揾番自己嘅存在!

你後生過我? 喂,我跑得快過你喎!
你架車靚過我嗰架? 喂,我 Fit 過你喎!
你事業成功過我叻過我? 喂,我跑得快過你喎!
你戴地通拿我戴卡西歐? 喂,我 Fit 過你喎!
你屋企大過我屋企? 喂,我跑得快過你喎!
你有錢過我仲要多好多? 喂,我 Fit 過你喎!
你靚仔過我高過我? 喂,我跑得快過你喎!
你好多女仔吼我得仔女吼? 喂,我 Fit 過你喎!
你乜乜過我物物過我? 喂,我跑得快過你 Fit 過你喎!
(乜乜 同 物物 可以無限延伸,歡迎自己填充!)

中年危機係一個牽涉生理同心理非常之咁複雜嘅問題,而相反跑步係一個好簡單嘅舉動,只要你肯跑,只要你用心跑,搵啱方法去練習跑,你一定會進步,進步多少視乎你嘅努力與決心,塵世間最公平嘅嘢就係運動! MidageRunner 同後生仔富二代新發財最大嘅分別,可能係佢對鞋三千幾蚊你對一千幾百,但再好嘅裝備都未必敵得過努力與毅力! 跑步練習其實好悶好辛苦,跑步其實係違反生理心理結構,特別係對後生仔,做人嘅目標係要舒服係要享樂,但跑步根本係攞苦嚟辛! 而做咗幾十年人嘅 MidageRunner 已經習慣捱苦,跑步需要嘅耐性同毅力通通有晒,而唔係年少青春嘅衝動!

每一個人都需要 Comfort Zone,中年人尤其需要,MidageRunner 嘅 Comfort Zone 就係跑步嘅時候,我哋好似不斷向前跑但其實我哋享受緊停留喺跑步中嘅結界!結界中我哋感受到存在,而且非常實在,仲使我哋身處一條紛擾嘅馬路,嘈吵嘅跑道上但都會感覺寧靜感到熟悉感到自我!

係咪好阿 Q? 係! 梗係啦! 阿 Q 到不得之了無與倫比,但做一件自我感覺良好嘅 阿Q MidageRunner ,又何妨?

成日有人話男人嘅浪漫就係豆腐火腩飯,太膚淺嘞!

蔡東豪先生話過:浪漫唔一定係詩情畫意,可以係一種性格一種生活方式一種心態,甚至簡單啲係一種行為,重點係浪漫嘅行為唔係刻意營造出嚟,而係隨心而發嘅自然反應,小至靜靜雞睇本書,大至嘈嘈閉追尋人生目標都可以浪漫!

MidageRunner 其實唔係用對腳跑,係用個腦用個心用個靈魂去跑!

MidageRunner 證明咗男人嘅浪漫除咗豆腐火腩飯,仲可以係「我係阿叔 但我跑得唔慢!」


更多:
Fitz Facebook專頁
從情緒低谷 再回到起跑線
有時間玩Facebook 無時間跑多K
Fitz Running 跑步


文章為作者意見,不代表Fitz立場。