Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > [Breaking2有排等] 澳洲研究: 10年後都未得

早兩年,Nike 展開大型項目 Breaking2,希望透過科技去改良人類跑步速度,要突破在2小時內突破42.195公里的距離。2017年5月,Eliud Kipchoge 在賽車場上只能跑出2:00:25的成績,未能 Breaking 2。

當 Kipchoge 只差廿幾秒就可打破人類紀錄,唔少人相信短時間之內,一定可以 Breaking 2。不過。澳洲墨爾本蒙納許大學(Monash University)有研究指,想見證人類衝破2小時大關,可能要等多十幾廿年。

研究學者從過去馬拉松紀錄保持者的體能、身體機能、環境因素,以及性別特徵等數據建立統計模式,去運算人類跑進兩小時的可能。結果發現,男性要達到2032年,先有10%機會將馬拉松成績推進至2小時內。至於女性要 Breaking 2,更就只有百分之一嘅機會!

另外值得一提嘅係,研究亦有運算出男女跑手的馬拉松極限完成時間,分別為1:58:05及2:05:31。不過當然啦,呢啲只係根據科學數據嘅統計,人嘅能力有時實在難以計算!

資料來源: 墨爾本蒙納許大學(Monash University)

Fitz連結: https://fitz.hk/?p=115217


更多:
Fitz Facebook專頁
香港運動比賽時間表
[2024巴黎奧運] 馬拉松項目 公眾有份落場?
Fitz Running 跑步