Fitz > 生活 Life > 運動水樽暗藏細菌 污糟過寵物玩具

炎炎夏日,無論跑步、行山、踩單車、健身、游水,做運動前中後都一定要補充足夠水份,手樽隨身更加係唔少得。不過,水樽唔好好清潔,就會暗藏細菌,仲污糟過狗狗飲水嘅兜。

有美國網站對4款最常見嘅運動型水樽做過測試,呢幾款水樽藏有細菌嘅數目平均有大概331,000 CFU單位嘅細菌,比起寵物玩具2,900多超過100倍!

研究指出,細菌會喺以下呢3種情況之下,會喺水樽迅速生長:

  1. 每個的口腔都會滋生細菌,在飲水時嘴部接觸到水樽的出口,細菌就會散佈開去。
  2. 細菌在乾燥環境之下會於幾小時內死亡,但水樽在水口或斟水處時常保持濕潤,成為滋生細菌溫床。所以,不同設計的水樽,藏有細菌的數目亦有不同。當中以吸管式水樽最為健康。
  3. 樽內的水不常更換,或清潔水樽不徹底,會令細菌的數量更多。

研究人員強調,只要定時透底清潔水樽,就可避免細菌大量滋生。方法是每日要更換水樽樽的水,並且以食鹽或食用梳化,將水樽清淨,然後晾乾。

資料: Treadmill Reviews

Fitz連結: https://fitz.hk/?p=121956


文章為作者意見,不代表Fitz立場。