Fitz > 運動 Sports > 跑步 Running > [逆走100] Sub 17完成 Supporter是我的力量

第三個100km了,逆走麥徑100
完成時間:16小時52分鐘

今次能夠做到咁好時間自己都估唔到,一開始諗住目標20小時,plan都寫好晒。能夠做到咁好時間我諗主要係因為月頭既 translantau,多左經歷之餘,今次仲少左幾百米爬升,可以講係易好多。

圖: Leung Pui Sun

第二一定係要多謝 supporter,雖然冇食到準備好既野 (要怪就怪自己計錯數應該唔停畢架山 checkpoint 直接落獅子亭 support 全程最期待就係果碗好好食既鴻福堂熱粥,冇得食真係好 sad 因爲一黎 cp 食左野,食唔落,二黎又唔想再停多10分鐘食野)。

除左中段既獅子亭,仲有 HNR KK 喺中後段水浪窩幫我按腳,諗番起真係覺得自己好幸福好似 F1 入維修站咁,一黎到就幫我除背囊拎 pole,幫我拎杯麵,朱古力鹽糖等等,我就一路食野一路講邊度痛,KK即刻幫我搽按摩膏,又噴防抽筋,成個站剩係停左8分鐘就重新上路,成個感覺喚燃一新,對腳好似新既一樣。

今次真係做到平路落斜跑足全程,去到西灣山都諗住應該輕輕鬆鬆都可以17個半鐘掛,點知遇到一位 Andy 師兄話一齊追17啦 (講緊果刻落緊西灣山我地兩個都一步步慢慢落…你叫我跑6分披…),落到最後一個 cp 冇參賽者,義工都趕我地走,叫我地加油追17,痴線架本黎諗住半行半跑輕鬆完賽,你地啲熱血搞到我都唔好意思行番去…最終用57分跑完東霸10K我真係覺得自己好勁。雖然有一刻諗過對腳會唔會頂唔住,個膝頭第時會幾痛,但趕時間都冇唔理得咁多,到臨尾500米見到康師父真係估你唔到,陪我5分披咁跑番終點! 真係好熱血,好開心!

Btw 第一屆既逆走100真心覺得搞得超好,每個cp有冰凍可樂! (要知道凍同唔凍差幾遠!),好多 cp 都有杯麵,終點仲有咖哩魚蛋,燒賣,仲有雞蛋腐竹糖水!!! 仲要係好食既! 唔係hea整就算,仲有杯麵,咖啡,熱茶,冰凍可樂啤酒,同埋野食非常足夠,個個有得食。真心非常欣賞 #RebelWalker 大會同各位工作人員!

最後多謝第一次做 support 既啊Pi幫我準備左咁多野,知你地辛苦,我突登唔食留番比你地食架啲粥~

與隊友徐匯宗 (右)

Fitz 文章連結: https://fitz.hk/?p=90066


更多:
Fitz Facebook專頁
[Translantau 100] 66.5%完賽率 睡眠質素是關鍵
[京都馬拉松2018] 全民為你打氣的日本馬
Fitz Running 跑步


文章為作者意見,不代表Fitz立場。