Fitz > 運動 Sports > 行山 Hiking > [苗圃挑戰2018] 12小時升呢攻略 (42升51 26升42)

42公里升呢51公里

51公里加上累升2450米,限12小時內完成。唔係有心搞到咁緊,主要因為賽事终點間學校係借番來,各位跑手完賽後,班義工仍要花時間將場地還完,清潔倒垃圾,洗廁所……,當然亦要應下個名,挑戰12小時,為左唔想太多参加者DNF,就要求有参加資格,以及1630在大帽山檢查站截一次。

言歸正傳,如果跑過100公里山赛者,對50公里可能當小菜一碟,但如果閣下只係42公里僅僅9小時内,下面攻略應該對你有用。

東洋山

首先,由起步到城門大壩這段,你應該跑過,知道頭段車路完左之後,就要上樓梯,有機會塞人,有需要爬頭就應禮貌開聲,否則呢段可以冇咗10分鐘。打東洋山呢個大佬之前,最好喺大藍湖補充下,不過唔好太飽,可以帶走少少,慢慢上慢慢食,有助消化。

城門

飛鵝山道及沙田坳道落斜為主,慢跑係必須,之後落到引水道,可以跑一段快行一段交替搞掂呢5公里,九龍水塘段有頗多可跑山徑及有樹蔭,係賺時間機會。到左大壩,完成距離一半多一點,應好好拉筋,因為之後要上龍門郊遊徑,尤其開頭的1公里梯級係個考驗。梯級之後有幾公里平路,可以再用跑行交替,過左川龍茶樓,轉上嘅自然教育徑石级雖然唔長,亦不宜過急。

大帽山

到達大帽山檢查站,補给之後,除左拉筋,可用下個靚洗手間洗下臉,1公里真麥徑嘅大石级要逐级逐级上。因為夕陽在背後,到左大帽頂之字路,同樣可以跑行交替,上到白波,天色開始暗,應戴上頭燈。之後唔好衝落車路,因為好易膝蓋痛,逆走麥八去铅礦坳,雖然落斜為主,仍要小心中間幾段沙石路。到左鉛礦坳,如果身上有多過半公升水,可以用部份洗下面,因為此處洗手間經常無水,亦可減去不必要重量先至落山,小心落呢段大石板,尤其四頭肌有投訴嘅時間,落到車路,就唔好留力,衝個靚時間返终點!

26公里升呢42公里

玩過26公里者,不妨跳出舒適區,挑戰下42公里,唔使驚,一定冇路跑馬拉松42公里咁辛苦。點解?因為有12小時,可以跑下行下,中途可以休息下。

起步後兩公里

冇咁辛苦亦要有策略的,沙田坳至大埔呢段就稍後講少少啦,先由頭講起,起步後兩公里車路係上斜,快步行好過跑上去,雖然快少少,但攰好多,之後上衛奕信徑石级,要撐腰挺胸一步一步上,人地要爬頭就讓佢過,唔好做英雄同人鬥快,或者被人追住而自己快左,上左山脊後有段平路就不妨慢慢跑下,馬油塘村車路亦宜跑多啲。

黃麖仔及大藍湖

到左井欄樹站補完水就快快起行,之後上個细山,叫黃麖仔,上落都多青苔,小心,亦唔好停低餵蚊。到左大藍湖,食一啲,帶一啲上身,邊行邊食就打大佬東洋山,如果當日太陽猛烈,不妨打傘逐级上,千奇唔好怕醜,完賽重要啲,搞掂東洋山,你會好有成功感的,飛鵝山道及沙田坳道落斜為主,放開腳步跑下啦。

城門

到獅子亭站就拉筋加洗面, 不妨食多一點,因為引水道馬騮多,不應食。行下跑下就好快到九龍水塘。之後見梯级就行,平路就慢跑,多樹蔭應該唔太辛苦。大壩之後條畔塘徑,攰的話就會好似行極未完咁,可以用下玩耐力賽的心理方法,數標柜柱,W070, W071……,终點就係W090 後1公里左右,剩餘10公里,9公里……,咁樣就容易好多。

鉛礦坳落山

留意42公里係先要行少少麥理浩徑斜上草山的,唔同26公里直接衛奕信徑去到鉛壙坳,到站就再拉下筋,天色暗就開燈,唔好嫌麻煩,因為落大石板,兩腳落一级會慢少少,但安全完成至上,初玩42者就容易在此扭親。到左車路,跑去终點之前,整理下儀容,咁你幅终點相就會好醒神。

相片來源: 苗圃挑戰12小時慈善越野馬拉松 Facebook專頁 

Fitz 連結: https://fitz.hk/?p=99489

更多:
Fitz Facebook專頁
香港運動比賽時間表
Fitz Running 跑步


文章為作者意見,不代表Fitz立場。