Fitz > 飲食 Diet > 蛋黃越深色越有營養?

蛋黃越深色越有營養 5

蛋黃越深色越有營養?

答呢個問題之前,大家估下上圖呢三隻蛋係點嚟?

5、4、3、2、1,開估!

蛋黃點解有唔同顏色? 蛋黃嘅顏色,其實取決於雞食咩飼料。

中間嗰隻就一般超市買到嘅平價蛋。生呢種蛋嘅雞,一般嚟講都逼喺細小嘅雞籠入面,而雞隻喺長大之後,都可能無機會行一步,每日做嘅事就係低頭食飼料。而呢啲超市雞蛋,食嘅飼料就係一般嘅谷物。

左邊第一隻蛋,係由供應超市嘅農場,出品嘅貴價蛋。雞隻嘅待遇一樣咁差。不過因為蛋商知道大家鍾意雞蛋大大隻,蛋黃又要深黃色,所謂就改良飼料,以粟米為主,令蛋黃顏色極之深。

雞場嘅雞長大之後,可能完全無機會走動。
雞場嘅雞長大之後,可能完全無機會走動。

最右邊一隻蛋,就係我哋稱之為「走地雞」生嘅雞蛋。呢啲雞除咗有得行有得走之外,而佢哋亦可以自由進食,即係話呢啲雞食嘅嘢,有食昆蟲、蚯蚓,甚至蔬菜、谷物等。

黃蛋顏色深淺,原來同營養價值絕對有關。有研究指,越深色嘅蛋黃,佢嘅蛋白質同脂肪會越高。不過值得一提,就係有報告指放養雞(「走地雞」)嘅雞蛋,因為飼料多元化,所以會含較豐富嘅營養成份,例如有omega-3以及多種維他命。

所以,唔少人支持放養雞雞蛋,唔單只為咗動物權益,亦都係為咗身體健康。

放養嘅走地雞,有研究話營養豐富,因為佢哋真係乜都可以食。
放養嘅走地雞,有研究話佢哋嘅雞蛋營養豐富,因為雞隻真係乜都可以食。

資料來源:Family Health Freedom Network

更多:
Fitz.hk Facebook專頁
簡單一招降低意粉熱量,連醫生都震驚!
美味飽足的改良瘦身食譜
[魔鬼在細節] 產品標示及成分,其實比你想像的更重要
Fitz Life 生活