Fitz > 飲食 Diet > 《金融時報》揭雀巢內部文件: 70%食品96%飲料不符健康標準
雀巢為全球最大食品生產商,旗下產品咩類型都有。

英國《金融時報》披露一份雀巢公司高層傳閱嘅內部文件,透露該公司曾將旗下產品評級,發現絕大多數產品不合符標準,有管理層承認:「我哋嘅產品點樣做唔無可能做到『健康』。」

內部文件有幾嚇人?

文件主要部份,就係將雀巢產品套入澳洲嘅「健康星級評級體系」。呢個食品評級受到廣泛認可,最高為5分,雀巢以3.5分視為「公認的健康定義」。結果發現:

  • 70%的食品不合格 (不包括嬰兒食物、寵物食品、醫療食品)
  • 96%的飲料不合格 (不包括純咖啡)
  • 99% 糖果和冰淇淋產品不合格
  • 符合標準: 82%水產品及60%乳製品

報道無提及雀巢嘅產品出咗咩問題,不過以近年全球健康飲食趨勢,雀巢食品應該都離唔開多鈉同多糖有關。《金融時報》特別提及呢四個產品:

DiGiorno 三種肉料酥皮披薩,鈉含量為人體每日所需40%
Hot Pockets 辣腸披薩,鈉含量為人體每日所需48%
Nesquik 草莓味沖飲粉,每份14克含有14克糖

San Pellegrino 橙味飲料 (香港有售),每100毫升含糖超過7.1克,屬評級中最低級

《金融時報》指出,面對全球積極減鈉減糖嘅健康飲食習慣,雀巢早年已開始改良食物配方,產品含糖及含鈉已減少約14%。

其實,想達到真正嘅健康飲食,就要食少啲加工食物,咩牌子都係。

資料:《金融時報


文章為作者意見,不代表Fitz立場。