Fitz > 裝備 Gear > [越野跑] 短途賽 你會揀「腰包」定「背心」?

9月份又到,又係山賽開始的日子,迎接新賽季,又係買新裝備既時候。係一系列長途賽來臨前,通常都有唔少短途賽先打頭陣,而短途賽唔同人對「腰包」定「背心」都有唔同既喜好。

我同我既最佳拍檔 Chris,最唔合拍既就係佢好鐘意「腰包」,我就比較鐘意「背心」~ 哈


「腰包流」

各大品牌腰包款式都各有特式

喜歡腰包的跑友,大部分原因是都係因為較為輕便,攞野方便快捷。亦可以減輕雙肩既負擔,同時又可以令背部有更好既散熱。而係香港最為山友熟悉的「腰包流」高手. 一定係首推 John Ellis。跑開山既山友,大多數都知道 Naked running band +上裸半身,已經係 John 的標誌之一。有時我都諗唔明佢玩HK100 點可以將1.5L水樽+ 食物 + 一大堆指定裝備放得到晒入條 Belt 到,就算佢唔係一流既跑手,都一定係一個一流既「收納專家」~ 哈哈。

Naked band + 上裸半身,可謂「收納專家」John 的標誌 圖: HK100

「背心流」

剛剛舉行的 Tailwind Trail Chase,就試用左 S-Lab Sense 2 Set. 圖: RUN-PIC

相比腰包,小弟個人來講比較鐘意背心,因為有較高的穩定性。因為小弟屬於「排骨型」(唉~個人問題) 有時用腰包會比較「浪」,特別水樽裝滿水時就會更「浪」,特別落山既時候腰包會拋得好勁,所以用「背心」包貼上身對我來講會比較穩定及舒適。而小弟在剛剛舉行的 Tailwind Trail Chase,試用左專為短途賽設計的 Salomon S-Lab Sense 2 Set。

Sense 2 Set 保留背部透氣網面設計外,容量亦比上一代大一倍。

儲物表現

新一代的 Sense 2 set 比上一代容量大了1倍,分別在於心口前方2袋較上一代更大,可存放更多補給品或電話。另外,背面亦新増了一個背袋,所以容量足足大了一倍,足以應付50Km以內的比賽。而且袋的總重量只有95g (真係可以話係紙皮咁薄,咁輕),而佢用既彈力的網面物料,配合前方胸口雙聯彈力帶設計,可以分散負重壓力,令你跑起來貼身得來又舒適。

Sense 2 Set 背部有透氣網面設計,而前袋設計亦比上一代大. 可以攜帶更多用品。

透氣散熱表現

速乾及彈力的網面物料,令長時間運動下仍然保持透氣乾爽及舒適。而在剛剛舉行的 Tailwind Trail Chase 當天天氣都十分悶熱,溫度高達35度,小弟跑完後感覺依然良好,背部散熱算是不俗 ~ (起碼當日咁熱都頂到,兼跑到隻金人仔番來都未爆,哈)。

酷熱天氣下都頂到隻金人仔番來,全靠 Sense 2 Set 明 hard sell~~哈

S粉或S袋用家 ~~~ 注意!!!!

放棍「神器」- Salomon Custom Quiver

特別介紹 ~ 放棍「神器」

新附加配件Custom Quiver,適用於S-Lab Sense 5 ,8 Set

2017年新款的 S-Lab Sense Set 系列,當中有一新附加配件,可以講係「神器」,就係~ Custom Quiver。 此「神器」適用於 S-Lab Sense 5 ,8 Set. 此附加配件,可以完全解決放 Pole 既問題,可快速收放雙 Pole,極為方便。比起早一代要先行加像筋或硬收雙 Pole 於背袋,對 Pole 人來講簡直係恩物!!!!

用法十分簡易,Sense 5 ,8 Set,於雙肩及底部設有扣口,用法十分簡單
十足十 Lord of the rings 咁款 (我知唔似,我真係知)
2017 UTMB 冠軍 François D’haene 都用佢 ~~
由 Salomon 教父完美演繹: Ref from: volletgreg IG.


更多:
Fitz Facebook專頁
[大脾罅救星] 從未如此舒適的短褲仔
[越野跑鞋的GTR] Salomon S-Lab Sense Ultra
[潮流興玩帽] 識襯一定係襯「佢」 (Bike Cap)
[有毒慎入] 識玩,一定要帶女友去玩呢個 (前篇)
[怯~你就輸了!] 一對踏上大賽頒獎台的地球人
壞人 [email protected]
Fitz Running 跑步


文章為作者意見,不代表Fitz立場。